Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

wtorek, 2 sierpnia 2011

Make Up: Dzienniak w 5minut :) + mini bonus ze spaceru :)

Hej Kochane ! :)
Na początku coś nie związanego z blogiem - wczoraj byliśmy z moim M. w kinie na filmie "Druhny", który z całego serca pragnę polecić - jest świetny, połowę filmu płakaliśmy ze śmiechu! ;D W większości to zasługa aktorki,która nie grała głównej roli,aczkolwiek najbardziej rozśmieszała widzów - Melissy McCarthy :) Odpowiednia komedia zarówno, gdy chcemy spędzić czas w babskim gronie jak i z ukochanym :)

A teraz czas na make up :)
 Jest to typowy dzienny makijaż oczu pasujący do każdego typu urody,każdego koloru oczu,włosów itp. - w dodatku wykonany w matach i jedynie rozświetlony w załamaniu oraz kącikach :) Często gdy mam dosłownie 5min na makijaż oczu, lub nie mam weny na bardziej wymyślne makijaże,albo po prostu nie mogę pozwolić sobie na coś mocniejszego to właśnie tak się maluję :)  Czasami zamiast rozświetlenia w załamaniu pojawia się ciemniejszy brąz, czasami mocniej rozświetlam kąciki,czasami mniej, robię kreskę,lub nie - możemy modyfikować sobie go jak tylko chcemy ! :) Tutaj akurat jest wersja podstawowa i dopiero po zrobieniu zdjęć przypomniałam sobie o brązowej kresce kredką , ale niestety nie miałam już czasu na sfotografowanie go - jednak gdybyście chciały, to mogę w najbliższym czasie pokazać go również z brązową/czarną kreską :)
Jako, że oczy były delikatne do ust dodałam trochę koloru, aczkolwiek aby nie odbierać mu delikatności jest to błyszczyk półtransparentny w stonowanym odcieniu :)


Zdjęcia robione są w różnym świetle, zarówno bez jak i z lampą błyskową.











Kosmetyki,których użyłam:
- baza Artdeco
- matowy beż nr.505,MySecret
- matowe brązy i jasny perłowy z paletki Storm,Sleek
- zestaw do brwi, Essence
- tusz Super Volume ,TheBodyShop
- błyszczyk Colour Obsession nr.47, Hean (recenzja - klik)
- Dermacol w roli korektora nr.210
- krem tonujący nr.01, Ziaja Nuno zmieszany z  podkładem Smooth Effect nr.70, MaxFactor
- transparentny puder, MySecret
- matowy brązujący puder nr.010 ,Sun Glow,Catrice


I mały bonus :)
Myślałam,że będzie dobrze widać makijaż oczu, co niestety nie jest ujęte,aczkolwiek możecie zobaczyć, że jest naprawdę delikatny i idealny na co dzień - również z odrobiną koloru na ustach :)


I mimo tego, że dzień był typowy letni polski, czyli pochmurno,szaro,zimno i tak jakby miało zaraz padać ;], wzięłam ze sobą aparat, aby porobić parę zdjęć w parku :)
Niestety aura tak bardzo nie sprzyjała, że mam tylko jedno,jedyne zdjęcie, które dobrze wyglądało na laptopie - a jest to śliczna i jedyna różyczka pośród krzewów, liści i trawy :) Gdy ją ujrzałam, poczułam się jakby dopiero co budziła się wiosna, która jest moją ulubioną porą roku, co bardzo poprawiło mi humor :)
Prawda, że piękna? :)


A powracając do tematu makijażu - w szybkich,dziennych makijażach prezentujecie raczej maty, czy błyszczące,perłowe cienie? :)


A może widzicie w liście użytych kosmetyków produkt, którego recenzję chętnie zobaczyłybyście na blogu? :)


Piszcie! Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi Kochane! :)


A ja zmykam na odprężający wieczór z moimi ukochanymi serialami kryminalnymi oraz pysznym jedzonkiem ten weekend praktycznie nie było mnie w domu, noce również spędzałam poza (impreza urodzinowa u bliskiej koleżanki,mini urlop mojego M. itd.) także w końcu trzeba trochę odpocząć i pobyć u siebie :)
A później planuję nadrobić zaległości na Waszych blogach :*

9 komentarzy:

  1. zdecydowanie wolę maty, jakoś średnio podobają mi się perłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż, bardzo mi się podoba. I piękne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jak nie mam weny maluję się w brązach ;d tak jest najwygodniej i najszybciej... i nie trzeba myśleć praktycznie co by z czym i jak połączyć ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo subtelny makijaż, podoba mi się ;)
    kochana dziewczyny z wizażu dopytują się o Ciebie, wpadnij czasem do nas ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż :)

    ja lubię perłowe cienie, ale do matów też nic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na "Druhnach" byłam wczoraj, świetny film, Melissa była świetna ;D
    A makijaż jaki prezentujesz, również jest moim "dzienniaczkiem" :) Na co dzień stawiam właśnie na maty.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie sie bardzo podobaja Twoje wlosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi miło, w takim razie zostaniesz pierwszym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny makijaż, idealny na dzień.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)