Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

czwartek, 12 maja 2011

Information : Nowa zakładka i wyróżnienie mojego bloga ! :)

Hej! :)
Tak, tak, miałam nic nie pisać, ale postanowiłam zrobić sobie chociaż z pół godzinki, godzinkę wolnego od nauki, bo zwariuję...Ciągłe niedosypianie, zarwane nocki, siedzenie do późna, żeby ze wszystkim wyrobić, długie siedzenie w szkole (np.wczoraj wróciłam o...17 do domu, a wyszłam o 7:30...) - totalnie męczące..
A dziś w dodatku rano dostałam gorączki 38, a i tak musiałam iść do szkoły, bo sprawdzian, bo frekwencja, bo nauczycieli później nie będzie (wycieczki, matury itp.), ale przed 5 lekcją się już zwolniłam, bo nie dawałam rady..M. po mnie przyszedł, bo bałam się, że sama nie dojdę, tak źle się czułam, i w domu łyknęłam tabletki i..zasnęłam. Jak się obudziłam, to było mi już o wiele lepiej i musiałam się wziąć w garść i..zasiąść do nauki - jutro moje być albo nie być z matematyki,  więc przerobiłam już ok. 30 zadań, większość z M. i dalej się gdzieniegdzie zacinam - jestem totalny umysł humanistyczny, więc ścisłe przedmioty to dla mnie kompletna czarna magia, a nawet gorzej..Ale mam nadzieję, że jutro to zaliczę i będę mieć już święty spokój :)

************************************************************************
Postanowiłam ułatwić zarówno sobie jak i Wam pewną rzecz, a mianowicie utworzyłam zakładkę z profilami mojej cery, skóry, włosów i paznokci. Strona ta ma za zadanie przybliżyć Wam stan w/w "rzeczy" i wyjaśnić Wam, dlaczego wybieram takie a nie inne kosmetyki, dlaczego działają u mnie tak a nie inaczej. I dodatkowo nie będę musiała co recenzję powtarzać się jakie mam włosy, twarz itp., bo w końcu stanie się to nudne :)
Także zapraszam do lektury ! KLIK!

**************************************************************************
I najlepsze zostawiłam na koniec :)

Z radością ogłaszam iż, zostałam otagowana w Sunshine Award !!  Naprawdę, dużo to dla mnie znaczy, zwłaszcza, że tak niedawno dołączyłam do grona blogujących :)
Ogromnie dziękuję Nilral za przyznanie mi tej nagrody ! :*

I serdecznie zapraszam na jej bloga : W Blasku Księżyca

Sunshine Award

Zasady Sunshine Award:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

Punkt 1, 2, 3 i 7 już wykonałam, tak więc przechodzę do punktów następnych.

Na wstępie chciałabym zaznaczyć, iż jest o wiele więcej blogów, które chciałabym wyróżnić, ale niestety mogę tylko 10..

Blogi, które chciałabym wyróżnić :

Idalia bloguje - Idalia
Vexgirl - vexgirl
tylkokasia bloguje - tylkokasia
Makeup Boulevard & Agowe petitki- Agnieszka (tutaj podałam 2 adresy blogów, ale ja traktuję to jako 1, bo należą do tej samej osoby + w Agowych petitkach są recenzje itp. i linki odsyłające do drugiego bloga, a na drugim znajdują się tylko zdjęcia makijaży :) )
Azjatycki Cukier - Azjatycki Cukier

Lista 10 "rzeczy", które czynią mnie szczęśliwą:
Mój Kochany M.  - jesteśmy ze sobą ponad 2 lata i każda chwila spędzona razem jest dla mnie bezcenna, i mimo złych dni, które czasami nas dopadają, nie wyobrażam sobie bez niego życia..:)
Długi sen i piękne, wiosenne wolne/weekendowe dni z cudowną pogodą za oknem - gdy wiem, że mogę robić co zechcę i porządnie się zabawić! :)
Góry - nie ma nic lepszego, niż porządne zmęczenie się i nagroda, która czeka nas na szczycie - radość i duma z siebie samej oraz niesamowite widoki...:)
Chwile dla samej siebie - uwielbiam ten czas, kiedy mogę pobyć sama ze sobą i zatracić się w typowo babskich zajęciach - długa kąpiel, książka, film, balsamy, peelingi, maseczki, malowanie się itd. - od razu polepsza mi się wtedy humor!
Zakupy - zwłaszcza, a raczej chyba przede wszystkim - kosmetyczne ! I testowanie wszystkich kosmetyków które kupiłam, dostałam itp.!
Taniec - tańczyłam od 5roku życia, i to była moja pierwsza i bardzo długo jedyna pasja, której oddawałam się bez reszty i dla której dużo poświęcałam. Niestety z pewnych przyczyn nie mogę tego kontynuować, co jest dla mnie bardzo przykre..
Podróże - najchętniej zjeździłabym cały świat w celu poznawania innych kultur, ludzi, ich zwyczajów oraz podziwiania krajobrazów.
Pomaganie innym- widok ogromnej radości i wdzięczności na twarzach innych oraz świadomość, że zrobiło się coś dobrego jest bezcenna :)
Czas spędzony z dziećmi - nie, nie swoich nie posiadam :) Ale kocham te niesamowite istotki, za ich inteligencję, mądrość, bezinteresowność, totalną szczerość, śmieszne powiedzonka, uśmiech od ucha do ucha na słodkich buźkach i to, że można przy nich przenieść się choć na chwilę w inny,lepszy świat bez trosk, problemów ..:)
Kawa - pod różnymi postaciami, o każdej porze dnia :)

*************************************************************************

Jeszcze tylko odpiszę na komentarze, poinformuję dziewczyny o wyróżnieniu i czas na kąpiel i parę chwil dla urody,  a potem znów powrót do nauki.....

Buziaki !

5 komentarzy:

  1. nie jestem pewna do kiedy. wiem, że jest od 10 maja...chyba do 24... Jutro sprawdzę bo chciałam się wybrać po ciemniejszy niż 50 i dam znać.

    Co do mojej cery. Czy ja wiem czy ona taka ładna, strasznie mnie irytują te "rumiane" policzki, pamiątka po pewnej mroźnej zimie. No ale naprawdę dziękuję za miły komentarz :) trochę mnie to podbudowało :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za wyróżnienie i życzę zdania matmy i żeby gorączka nie wróciła :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)