Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

niedziela, 8 maja 2011

Polskie blogi kosmetyczne w jednym miejscu!

Uwaga, uwaga, wszystkie urodowe bloggerki!!

Autorka bloga belleoleum wpadła na REWELACYJNY pomysł zebrania blogów o tematyce kosmetycznej i wizażowej w jednym miejscu!
Wystarczy wypełnić bardzo prosty i szybki formularz na stronie Beauty Blogs ,aby trafić na listę i zostać lepiej zauważonym!!
Więcej informacji TUTAJ.



P.S: Dziś niestety nie miałam czasu na napisanie dłuższego posta z recenzją, ale jutro pojawi się już na pewno! A jaki kosmetyk będę opisywać? Tajemnica...;D

Buziaki! :*


1 komentarz:

  1. bardzo dziękuję za info :) niech się dowie o nas cały blogowy świat! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)