Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

poniedziałek, 2 maja 2011

Weekend, makijaże, zamówienie z apteki i ..podsumowanie kwietnia :)


Hej ! :)
Ten weekend zaliczam do tych z grupy jak najbardziej udanych i mało co przespanych ;D Tak w skrócie, to piątek spędziłam z koleżankami i jedna u mnie spała i tak się rozgadałyśmy, że położyłyśmy się o..5 nad ranem. W sobotę leczyłam piątek i wylądowałam z moim M. na niezaplanowanym grillu, który przez pogodę - złapał nas okropny deszcz - został przeniesiony z ogródka na..ganek i przeciągnął się do..4 nad ranem! ;PI nie było już sensu, żeby M. o tej porze wracał do domu, to został u mnie na noc i wczoraj wspólnie leczyliśmy tą sobotę totalnie nic nie robiąc i jedząc przed TV ;p
Aaa i co do grilla, to muszę Wam powiedzieć, że byłam wniebowzięta, bo okazało się, że jedna dziewczyna, również jest wegetarianką (i to od 12 lat! ), co mnie bardzo ucieszyło, bo zazwyczaj ja jedna wyglądam dziwnie idąc na grilla z warzywkami  ;D A tak to obie zajadałyśmy się warzywami z grilla, sałatkami i moimi ukochanymi pieczonymi bananami z syropem klonowym - dziewczyny, naprawdę, jeśli któraś z Was jeszcze ich nie próbowała to polecam z całego serca!! :)
- tak, tak wcale nie powinnam teraz zrzucać ciałka po zimie aby pokazać się w bikini, wcaale ;]

***********************************************************************
ZAMÓWIENIE

W sobotę odebrałam z apteki moje zamówienie, czyli tabletki:

...zaczynam 3 miesiąc

Olej Z Nasion Wiesiołka  -  60kapsułek.GAL
zdjęcie pochodzi ze strony www.e-medest.pl
...a te pierwszy :)

***********************************************************************


MAKIJAŻE

Miałam dziś Wam pokazać 2 makijaże - mój i siostry wykonany przeze mnie, ale niestety odnotowuję ponowny brak aparatu ;/
Ale mogę je Wam opisać :)

1. Nad moim wywodzić się nie będę, po prostu pokażę makijaż, który był moją inspiracją i nieskromnie dodam, że wyszedł mi praktycznie identycznie z czego jestem baardzo zadowolona !! :) - KLIK

2. A moja siostra idzie dziś na imprezę z okazji majówki i chciała delikatny, aczkolwiek widoczny makijaż, więc zainspirowałam się kolorami wzorów na jej sukience (ma taką jasną w kwiatki) i tak powstał makijaż kojarzący mi się totalnie z plażą i latem, wykonany paletką Sleek Sunset i Originale oraz Ruby&Millie(tej niestety nie mam zdjęcia) - użyłam tych cieni, na których widoczne są te czarne kropki :) 


Brązowy cień z paletki Original został użyty jako baza pod ciemno-złoty cień w zewnętrznym kąciku. 
Cieni na dole paletki Sunset użyłam na całą powiekę i zewnętrzny kącik, żółty cień posłużył do zrobienia kreski na dolnej powiece, zaś czerwony - do kreski na górnej powiece. 
A pod łuk brwiowy zastosowałam cień w kolorze White Gold z paletki Ruby&Millie.


***********************************************************************

PODSUMOWANIE KWIETNIA!

  
Co wydarzyło się w kwietniu:
- wygrałam kosmetyki Vipery poprzez drugie losowanie rozdanie u Saturday Night aczkolwiek przez totalnie niedziałający internet spóźniłam się z wysłaniem swoich danych i wylosowany został ktoś inny..
- odbył się królewski ślub Kate Middleton i Williama, a panna młoda miała bajecznie piękne suknie - zarówno tą na zaślubiny jak i na przyjęcie
- utworzyłam ankietę na blogu
- dostałam upragnione paletki Sleek - 3 dla siebie i 5 do sprzedania! - już stały się moimi ulubionymi!
- odkryłam idealny krem do rąk (Anida) i najlepsze jak dla mnie chusteczki do demakijażu (Cleanic)
- utworzyłam na komputerze folder z makijażami zaczerpniętymi z różnych stron,blogów itd. oraz inspiracjami (np. natura, bajki, gry) i staram się na nich wzorować, oraz inspirując się tworzyć własne kompozycje :)
- zaniedbałam moje dziewczyny z Wizażu, za co z tego miejsca serdecznie je przepraszam ! ;** Kochane, nie zapomniałam o Was, ale mój brak czasu i natłok różnych spraw nie pozwala mi na to cudowne, długie przesiadywanie z Wami..
- przeczytałam książkę,która dużo mnie nauczyła :)

Zużyłam...
- płyn dwufazowy Avokado, Bielenda
- płyn micelarny, Bourjois
- żel do golenia, Joanna
- chusteczki do demakijażu, Cleanic
- krem do rąk, Isana
- krem do twarzy, Alantan Plus


Ulubieńcy kwietnia:
- cienie do powiek Sleek !!
- krem do rąk Anida z woskiem pszczelim i olejkiem macadamia
- chusteczki do demakijażu, Cleanic
- peeling myjący, Joanna Naturia
- krem Humektan
- żel aloesowy, GorVita
- ściereczka z mikrofibry


Buziaki ! 

2 komentarze:

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)