Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 6 lipca 2011

TAG: Jak mieszkają Twoje kosmetyki?

Hej Kochane ! :**
Zapewne jestem ostatnią osobą, która prezentuje odpowiedź na ten TAG, ponieważ z tego co się orientuję zabawa zaczęła się ok.miesiąca temu..Przepraszam, za takie opóźnienie, ale jakoś ciężko było mi się do tego zabrać, w dodatku miałam problemy z pakowaniem + mało czasu na prowadzenie bloga, ze względu na wolny czas, który spędzałam praktycznie poza domem ;)

Ja chciałabym ogromnie podziękować za oTAGowanie aż 6 kochanym blogerkom ! :)
* BrightBlondeLightBlondHair
*Atinie - Kosmetyki Atiny
* Paulinie - Kosmetowirus
* Extension beauty - Extension beauty...

Zasady:
1. Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, 
lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. 
Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, 
w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki.
2. Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
3. Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład 
w komentarzu pod jej najnowszą notką.

Jako, że już chyba wszystkie znane mi blogerki odpowiedziały na ten TAG zachęcam Wszystkich, którzy nie mieli tej okazji, aby wzięli udział w zabawie ! :)


No, to zaczynamy ! :)
Na wstępnie chciałabym wspomnieć, że nie mam aż tak ogromnej kolekcji, jak większość z Was, ze względu na to, że jak ciągle powtarzam - jeszcze się uczę i nie mogę sobie pozwolić na ciągłe zakupy kosmetyczne, aczkolwiek od zeszłego roku, kiedy to zaczęłam tak bardziej interesować się kosmetykami, mój zbiór bardzo się rozrósł ;)


Welcome in my cosmetics world ! :)

Moje kosmetyki zamieszkują łazienkę oraz mój pokój.


ŁAZIENKA
To moje "centrum dowodzenia" jak to niektórzy mawiają ;D , czyli tłumacząc na nasze - tu się maluję,dbam o siebie, a kosmetyki są wszędzie :) 
Mieszkam wraz z mamą i siostrą, więc w łazience znajdują się nasze wspólne kosmetyki np.żele pod prysznic,balsamy itp.

1.Półeczka nad umywalką
Podzielona jest na dwie części - moją i mojej mamy :) 

W mojej części znajdują się pędzelki do makijażu..

...oraz peeling oraz maseczki w tubkach, abym o nich nie zapominała.

A tutaj już część mojej mamy, czyli podkład, róż+rozświetlacz+bronzer,antyperspirant + powinna się znaleźć maseczka, która nie wiem czemu zawędrowała do mojego działu ;)


2.Wanna.
Po prawej stronie znajdują się żele pod prysznic,żel do higieny intymnej,szampon i odżywki..

 ...po lewej balsamy, których aktualnie używamy,

..a naprzeciwko - tzw."umilacze", czyli sól,perełki i gąbka do masażu.


3. Wisząca szafka.
Po lewej stronie umywalki znajduje się szafka, z 3 półeczkami - gdy się ją zamknie jest lustro, ale dziwnie wychodziło na zdjęciach.


Na dolnej półeczce są próbki, maseczki w saszetkach, mini-produkty,olejki,oraz opakowanie po pudrze, i puder, który jest na wykończeniu oraz szczoteczka do masażu twarzy.

Na środkowej zaś jest "strefa depilacji", czyli plastry, żel do golenia, oraz maszynki (wtedy została, tylko jedna, ale zazwyczaj jest całe opakowanie :P )

Na ostatniej półce znajdziemy zapasową pastę, opakowania na szczoteczki do zębów,pudełeczko na mydło,plastry, zapasowy pumeks i jakiś klej do łazienki..

.. a na samej górze szafki stoją filtry do ciała.

4.Półeczka przy drzwiach.
Tutaj znajduje się centrum codziennej pielęgnacji i stylizacji włosów - czyli spray ochronny,pianka,lakiery,odżywki w spray'u, jedwab, oraz szczotki - ja pierwsze co robię wchodząc do łazienki, to przeczesuję włosy, stąd ta lokalizacja :)


5.Pralka 
Jako, że na półce nad umywalką nie ma na tyle miejsca, a pralka jest niedaleko, to tu znajduje się strefa codziennej pielęgnacji twarzy oraz kosmetyki, których używam do codziennego makijażu.



Przegródka z codzienną kolorówką, czyli krem tonujący, końcówka podkładu przelana do mini słoiczka,puder sypki oraz brązujący,baza pod makijaż oraz 2 tusze, których używam i 2 tusze, które potrzebne mi są ze względu na świetne szczoteczki i służą do rozczesywania rzęs :)

...a tu pielęgnacja, czyli żel oraz płyn do demakijażu,żel myjący,żel nawilżający na noc, tonik oraz końcówka filtru spf50.




MÓJ POKÓJ
Tutaj przechowuję całą resztę kosmetyków, na którą nie było już miejsca w łazience, oraz która nie jest mi niezbędna do codziennego życia i spokojnie mogę trzymać ją u siebie :)
Na kosmetyki przeznaczyłam miejsca na 2 regałach obok szafy.


REGAŁ NR.1
Tutaj kosmetyki zajmują 2 półki i jest to praktycznie sama kolorówka.
Paletki i lakiery mieszkają w takich samych pojemniczkach, tylko innych rozmiarów - są to zwykłe pojemniczki..śniadaniowe ;P, ale nie znalazłam innych z akcentem fioletu ;)


 Zamknięte pudełeczka z cieniami i lakierami wyglądają tak:


Półka górna kryje w sobie...

..zbiór paletek - ich liczba to 8, ale dziś doszła jeszcze jedna ze Sleek'a, czyli łącznie 9 :)


...lakiery, których notabene nie używam, ponieważ jestem antytalenciem, jeśli chodzi o malowanie paznokci (wstyd,ale nawet nie wiem w jakim stanie są...) + olejek do skórek. 
Lakiery są w użyciu jedynie wtedy, kiedy jest jakieś ważne wydarzenie, ważna impreza itp. i ma mi kto je pomalować ;P

.. oraz dwupoziomowy kuferek z lusterkiem, który jest tak naprawdę przeznaczony do przechowywania biżuterii, ale ja dostałam go w prezencie i jest tak śliczny, że przekazałam go do przechowywania...



....na górze - błyszczyków,pomadek oraz zestawu do stylizacji brwi..

...zaś na dole - cieni pojedynczych, eyelinera i bazy pod cienie.

A na półce dolnej znajdują się - po lewej kosmetyki do sprzedania, czyli 2 opakowania perfum oraz 3 paletki Sleek (były 4, ale dziś zdecydowałam, że jednak Acid zostanie moja :))
Zaś po prawej stronie znajduje się ....


...fioletowa plastikowa skrzyneczka, którą pamiętam z czasów podstawówki ;)
A w niej...

...strefa kosmetyków "na lepszy czas", lub "nie wiem po co to kupiłam", czyli buble kosmetyczne, z którymi nie wiem co mam zrobić, a są używane + kosmetyki, które się pokruszyły i 3 niedokończone opakowania podkładu(dopiero po jakimś czasie doszłam do tego, że to że pompka nic nie wypompowuje to nie znaczy, że nic w nim nie ma ;/), którego używałam w zimie i był moim ulubieńcem :)


REGAŁ NR.2
Tutaj znajdują się kosmetyki do pielęgnacji ciała oraz włosów, które są używane co jakiś czas, lub używam ich przed pójściem spać(krem do stóp i dłoni), lub przed wyjściem z pokoju(dezodoranty).

Lewa strona - maski, nafty, wcierki, spray'e oraz odżywka.

Prawa strona - żel rozgrzewający, krem do stóp i dłoni, sól do kąpieli stóp, oraz antyperspiranty i dezodoranty.

I jak Wam się podobają moje zakamarki kosmetyczne ? :) 

11 komentarzy:

  1. Ale wszystko równiutko w tych pudełkach :)
    U mnie taki porządek w pudelkach trwa jakieś 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegapiłaś coś u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też Cię otagowałam jakis czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma sprawy kochana ;* duuuży zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi tu nie pasowało ;) Ale sprawdziłam i są obydwa maile w spamie ;) Nie mam pojęcia dlaczego
    Już wszystko ok.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz wszystko świetnie poukładane :) u mnie taki porządek nie utrzymuje się zbyt długo :P
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga:
    http://impossiblekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu troszkę tego masz ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko fajnie uporządkowane :)

    dziękuję za polecenie maseczki :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)