Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 25 maja 2011

Trochę refleksji i pewna zapowiedź :)

Hej ! :*

Gdy zakładałam bloga, nie wiedziałam, czy ktokolwiek w ogóle będzie chciał go czytać, bo zdawałam sobie sprawę, że jest blogosfera jest ogromna i jest pełno osób, które prowadzą fantastyczne blogi, które osiągają niesamowitą popularność :) Ja po prostu chciałam stworzyć sobie takie miejsce w internecie, gdzie będę mogła podzielić się z innymi moją pasją i zainteresowaniami a także i czasem kawałkiem swojego życia :) 
Bo oprócz tego, że jestem totalną kosmetoholiczką, to właśnie kosmetyka i wizaż są mi bardzo bliskie i bardzo chciałam iść dalej w tym kierunku - chciałam studiować kosmetologię i zrobić sobie studium wizażu. Aczkolwiek wiem, że to niemożliwe, bo na takich studiach są wymagane przedmioty, z których ja jestem bardzo słaba - przede wszystkim chemia, której po prostu nie umiem się nauczyć, i postanowiłam iść na inny kierunek za jakiś czas, ale studium kosmetyki i wizażu + kursy i tak zrobię, na pewno ! Ja to po prostu kocham, sprawia mi radość czytanie o tym, testowanie, malowanie, oglądanie innych, poznawanie składów itd. - jestem zakręcona na tym punkcie i wszyscy, którzy mnie znają doskonale o tym wiedzą i bardzo cieszy mnie, gdy np. koleżanki proszą, żebym znalazła dla nich jakiś odpowiedni kosmetyk, pytają jak zrobić to, jak tamto, nawet nie wiecie jakie to miłe :)

I przemiłym zaskoczeniem jest dla mnie, że blog ma już ponad 3200 wejść i 50 obserwujących!! :)
I w związku z tym chciałam bardzo, ale to bardzo podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga, interesują się tym co tu piszę, obserwują, komentują - DZIĘKUJĘ KOCHANI !! :**

I właśnie w podziękowaniu za to, że ze mną jesteście, postanowiłam.. zorganizować dla Was moje pierwsze blogowe rozdanie !! :))
Obiecałam sobie kiedyś, że jak ilość obserwujących dobije do 50, to zrobię giveaway'a :) 
Tylko, że naprawdę nie spodziewałam się, że to będzie tak szybko i..totalnie nie jestem przygotowana..
Dlatego dajcie mi jeszcze trochę czasu i do końca następnego tygodnia, powinno się tu pojawić rozdanie ! :)
Także już serdecznie na nie zapraszam ! :)

*************************************************************************
Dzisiaj mam taki męczący dzień - musiałam wstać o 5:30[!!], o 6:15 wyszłam już z domu do szkoły, a wróciłam niedawno bo o..16:10! Bo przygotowywaliśmy wszystko o 7 rano na przyjazd niemieckiej grupy z innej szkoły, i ich obsługiwaliśmy, no a potem normalne lekcje i dwie dodatkowe "nieobowiązkowe (czytaj - nie musisz, ale lepiej przyjdź...). 
Ale już praktycznie wszystko mam pozaliczane, pozdawane i jeszcze tylko czekają mnie 2 projekty i zapewne jakieś kartkówki. Ale powiedziałam sobie już, że tylko to zrobię i zaliczę i KONIEC. Dosłownie. Bo mam już dość całego roku zarwanych nocek przy książkach, niewyspania itd. I co człowiek już zrobi, to dochodzi nowe..Ale jeszcze tylko chwilka, jeszcze tylko momencik...Wytrzymam, Muszę :))

******************************************************************

Muszę jeszcze zrobić parę rzeczy, ale jeszcze dziś wpadnę do Was z kolejną recenzją :))

Buziaki! :*


5 komentarzy:

  1. Mnie teraz czekają zaliczenia i egzaminy więc łączę się z Tobą w naukowym bólu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) to fajne, że blog tak sie rozwija :) i życzę powodzenia w planach na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) to fajne, że blog tak sie rozwija :) i życzę powodzenia w planach na przyszłość

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)