Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 3 sierpnia 2011

Kosmetyczne nowości w Biedronce !

Hej Kochane ! 
Wiadomość z ostatniej chwili - od dzisiaj w świetnie wszystkim znanej Biedronce będzie można dostać kosmetyki z nowej oferty w której- oprócz dobrze znanych nam już kosmetyków w postaci mleczek,żeli,balsamów itd. - widnieje trochę nowości !! 
Ciekawe,czy teraz znów nastanie biedronkowe boom ? :)

Zdjęcia pochodzą z folderu "Tajemnice urody" należącego do sieci sklepów Biedronka dostępnego pod tym adresem .

Zobaczcie, co możemy upolować za - jak przystało na tamtejsze kosmetyki - przysłowiowe grosze! :)













I co nieco dla naszych mężczyzn też się znajdzie :) Swoją drogą - ciekawe jakiej jakości są te kosmetyki, bo nigdy o nich nie słyszałam? Bo tak zastanawiałam się,czy czegoś przy okazji mojemu M. nie wziąć :)

Osobiście najbardziej zainteresowana jestem peelingami, masłami o nowych zapachach BeBeauty, pudrami do kąpieli oraz żelami pod prysznic BeBeauty i Timotei :) 
Zastanawiam się też nad tym tuszem do rzęs z Eveline, który jest w zestawie z błyszczykiem - miałyście może z nim do czynienia?

Obiecałam sobie,że już przez najbliższy czas nie kupię ŻADNEGO, dosłownie żadnego kosmetyku, bo już limit się wykończył dawno,ale..no właśnie,zawsze jest to jakieś "ale" i zawsze się usprawiedliwiam - a,bo żel zawsze się przyda, balsam do ciała też, a przecież nie muszę korzystać z tego tylko ja itd.,itp. - też tak macie?! To zakrawa na chorobę..;P

A Wy, na co się skusicie ? :)

17 komentarzy:

  1. Jeeee czekałam aż ktoś napisze coś więcej o nowościach biedronkowych! :D na widok peelingów zaświeciły mi się oczy, aż 3 rodzaje, super :)
    Masła też mnie zainteresowały mimo, że się nie balsamuję, dwa które kupiłam ostatnio zużywam do dłoni i stóp na noc, świetne nawilżacze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. peeling do ciała mango z pewnością wyląduje w moim koszyczku :D i może ten puder do kąpieli :) nie mam niestety wanny, ale postaram się namówić chłopaka aby udostępnił mi swoją na pół godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, Biedronka nie przestaje mnie zaskakiwać, muszę bacznie przyglądać się kosmetykom w tym sklepie żeby nie przegapić nowości!

    OdpowiedzUsuń
  4. pudry do kąpieli mnie zaintrygowały!
    tusze z eveline mają w sumie bardzo dobre opinie, ale jeden tusz kupiłam wczoraj, a drugi idzie pocztą więc się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na nic ;) ale zazdroszczę takich okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo wylukałam miętowy lakier z eveline, muszę go koniecznie mieć ♥ ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja skuszę się na lakiery Eveline color instant :) chociaż cała gazeta jest bardzoo interesująca :))

    OdpowiedzUsuń
  8. OK, to ja lecę do Biedronki :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. super nowina, trzeba lecieć pomacać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie wiem na co się skuszę. zobaczę jak będę w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już się skusiłam na zakupy dziś (więcej w poście u mnie), ale jakoś mi mało.. Kuszą te wszystkie zapachy, ah! Dla mnie biedronkowe szaleństwo trwa już od jakiegoś czasu, śledzę każdą gazetkę i promocję:D

    dodaję do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wreszcie będę miała okazję, żeby wypróbować biedronkowe chusteczki do demakijażu, ponieważ wybieram się w 'podróż' i swój bagaż muszę ograniczyć do minimalnego minimum :D
    A tak poza tym, to szczerzę mówiąc nic mnie nie kusi z gazetki ...

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że zamieściłaś fotki - nie miałam ulotki w ręku niestety ale jutro ruszam na polowanie! peeling i może jakieś masełko... kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No dopiero co napisałam posta o moich zakupach w Biedronce:) Niestety nie kupiłam wszystkiego co chciałam bo portfel odmówił mi posłuszeństwa, ale coś się udało chapsnąć. Bardzo chyba najbardziej kusi mnie ten puder do kąpieli i pluje sobie w brodę, że go nie kupiłam:( Co kupiłaś, przyznaj s;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wyszłam z Biedronki z peelingiem winogronowym, trzema pudrami do kąpieli[ każdy inny:)], chusteczkami do demakijażu, pomadką pielęgnacyjno-ochronną i lakierem do paznokci :) Jestem z siebie zadowolona :P Wczoraj testowałam już jeden puder i muszę powiedziec, że jest super. Jutro pędzę po nastepne. Dziś wypróbuję peeling jak mi przypadnie do gustu kupię dwa pozostałe zapachy :)

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com zapraszam. Będzie mi miło jeżeli weźmiesz udział w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I am not sure where you are getting your information, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for wonderful information I was looking for this info for my mission.


    My blog post avis 24option

    OdpowiedzUsuń
  17. This is my first time pay a visit at here
    and i am really pleassant to read all at one place.


    my web-site; 24option review

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)