Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Review: Chusteczki odświeżające,Fresh Ice,Tami.

Hej Kochane ! :)
Od dawna poszukuję idealnych chusteczek nawilżająco-odświeżających i średnio mi to idzie.Dlaczego? A to dlatego,że poszukuję opakowania "do torebki", które będzie zawierać jednak dość dużą ilość chusteczek, które będą sprawiać swoje zadanie nie wysuszając i będą przy tym wszystkim tanie - bo wiadomo,takie chusteczki baardzo szybko "schodzą".
Ostatnio będąc w Biedronce miałam ponownie zakupić chusteczki antybakteryjne Tami, ale, że niestety ich nie zastałam już, wzięłam te na wypróbowanie - chusteczki mają być stricto odświeżające,dopiero na odwrocie dowiadujemy się,że są pokryte nawilżającym lotionem. 
Ile w tym prawdy i czy jestem z nich zadowolona? Zaraz się dowiecie :)

Chusteczki odświeżające,Fresh Ice, Tami

OBIETNICE PRODUCENTA:
Kliknij, aby powiększyć.

SKŁAD:
Kliknij aby powiększyć.


MOJA OPINIA
Jako,że kilka słów wstępu o zakupie było na początku postu - od razu przejdę do konkretów :)

Opakowanie: cudowne - małe, poręczne, zmieści się nawet w naprawdę malutkiej torebce, dzięki czemu można je mieć zawsze ze sobą, w dodatku jest estetyczne i utrzymane w miłej dla oka kolorystyce - taki morski niebieski z obrazkiem odłamków lodu już działa na wyobraźnię..:) Nic się nie rwie,nie psuje, nie ściera się. Osobiście zawsze boję się tych przyklejanych zamknięć, bo zazwyczaj klej jest tak kiepski,że samoistnie się otwierają,albo nawet lekko odchodzą i z nawilżanych chusteczek robią nam się bezużyteczne suche - tu na szczęście tak nie jest! Mimo tego,że zamknięcie jest przyklejane bardzo dobrze się trzyma, nie otwiera się samo nawet w torebce, możemy sobie odklejać i przyklejać do woli i nie musimy się martwić,że coś nam wyschnie :)

Chusteczka: jest odpowiedniej wielkości, świetnie nasączona, ale nie na tyle, aby pozostawiać skórę mokrą.

Zapach: i tu oczekiwałam czegoś w rodzaju barrdzo mocnej mięty, a gdy pierwszy raz otworzyłam..poczułam Amol! A ja tak nie cierpię tego zapachu..Ale na szczęście albo one tylko tak na początku pachniały,albo ja już się przyzwyczaiłam i teraz wyczuwam nadal delikatny "zapach" amolu ale jest on zdecydowanie zmieszany z czymś bardzo świeżym i przyjemnym :)


Użytkowanie/Efekt: początkowo miały być to chusteczki awaryjne np. gdy ubrudzę sobie dłonie a nie będę miała dostępu do wody,albo nie wezmę ze sobą swojego żelu do mycia rąk oraz oczywiście w celu odświeżenia w ciągu dnia, zwłaszcza w takie upały - dłonie,pachy,kark pod rozpuszczonymi włosami itp.I w tej roli sprawdza się znakomicie - naprawdę bosko odświeża, gdy przejedziemy chusteczką po danym miejscu jest wyczuwalne świetne ochłodzenie ! :) Ale potem raz,drugi zapomniałam przynieść do swojego M.chusteczek do demakijażu i znów zostałam u niego na noc tak nagle, bez wcześniejszego planu i czegokolwiek przy sobie i wtedy na pomoc przyszły mi te chusteczki - one naprawdę genialnie nadają się do wszystkiego! Dobrze usuwają makijaż - nie idealnie,trzeba by jeszcze po tym umyć buzię żelem itp., ale zadowalająco - do zmycia cieni,tuszu,eyelinera oraz makijażu twarzy będą nam potrzebne tak 2 chusteczki. Nie rozmazują przy tym np. tuszu po całej twarzy, nie podrażniają, nie powodują reakcji alergicznych i moje wrażliwe oczy ani razu nie zaalarmowały,że coś jest nie tak! :) Świetnie nadają się też jako chusteczki do okolic intymnych. Niestety mają dwie zasadnicze wady - mimo obietnic jednak to uczucie lepkości pozostaje ale po jakimś czasie znika i nic a nic nie nawilża,przez co należy albo od razu po nich nakładać krem na dane miejsce albo nie stosować ich często.

Cena/Pojemność: ok.1,90 za 15 chusteczek.


Wydajność: do odświeżenia spokojnie wystarczy nam 1 chusteczka, do zmycia makijażu - 2, więc tak normalnie - na kilka/kilkanaście razy nam starczy,zależy do czego będziemy ich używać :)

Gdzie kupić?: w Biedronce

Czy kupię ponownie?: na razie będę szukać dalej, aczkolwiek sądzę,że i tak jeszcze do nich powrócę ze względu na szerokie zastosowanie i niską cenę.

Podsumowanie: za niecałe 2zł dostajemy 15 sztuk chusteczek w świetnym,małym opakowaniu, które są odpowiednie do wszystkiego,dla wszystkich, w dodatku są świetnie nasączone i cuudownie odświeżają pozostawiając efekt ochłodzenia :) Niestety delikatnie się kleją i mogą powodować wysuszenie,czego niestety bardzo nie lubię.

Ale i tak Polecam - warto spróbować :)

Ocena: 4/5


11 komentarzy:

  1. Miałam niedawno chusteczki tej firmy, ale z zieloną herbatą. Niestety, ale okropnie śmierdziały, aż myślałam, że są przeterminowane! Używałam ich głównie do odświeżania stóp, jak byłam poza domem. Niestety, skutecznie mnie zniechęciły do dalszych poszukiwań wśród produktów tej firmy, a szkoda, bo opakowanie jest faktycznie bardzo poręczne, wręcz idealne do damskiej torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może kupię takie do torebki, ale wolałabym żeby nie kleiła się po nich skóra

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te chusteczki:D
    Pęknie pachną i są doskonałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosodrzewina - no mi niestety też zapach nie odpowiada zbytnio..Ooo a u mnie z zieloną herbatą nie było - może to i lepiej bo od razu bym wzięła parę,bo kocham zapach zielonej herbaty i bym tylko żałowała ;p

    Na Krawędzi - niestety ja odczuwam delikatne klejenie przez dłuższą chwilę,ale potem ono znika :)

    PinkGlass - ja pokochałam je za wszechstronność,ale niestety zapach mi niezbyt odpowiada..

    GoodForYouDP - ja również takowe uwielbiam, te są bardziej odświeżające,ale w Biedronce można dostać antybakteryjne w identycznym,ale białym opakowaniu i tamtych jest 12 :)

    simply_a_woman - ja odkryłam je dopiero niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze kupuję te dla bobasków, na te nigdy nie zwróciłam uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby nie to klejenie, to bym leciała po niej :D

    odpowiedziałam na TAG, który mi przekazałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam te chusteczki w torebce ;)
    I są w porządku, spełniają swoje zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sonnaille a które dla dzieci kupujesz? Też w biedronce? Mogłabyś podać linka do jakiegoś zdjęcia na internecie itd.? :)

    Extension mi właśnie ono też odrobinę przeszkadza..Ok,lecę czytać :*

    cysiu2300 spełniać spełniają,ale jednak drażni mnie to podsuszanie i delikatne klejenie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Serwis ogłoszeniowy Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom umożliwia bezpłatne publikowanie ogłoszeń kupna, sprzedaży, wynajmu, ofert pracy z Radomia. Publikowanie i przeglądanie ogłoszeń drobnych cechuje się prostotą i wygodą. Darmowe ogłoszenia drobne z Radomia. Dodawaj ogłoszenia lokalne w wybranej kategorii tematycznej, takiej jak: ogłoszenia motoryzacyjne, nieruchomości, ofert pracy z Radomia, firmy i usługi czy ogłoszenia nieruchomości na sprzedaż lub kupno. Wszystkie ogłoszenia drobne są darmowe, dlatego możesz dodać tyle przedmiotów bądź usług ile zechcesz. Jeśli posiadasz firmę możesz ją dodać do naszego mini katalogu z Radomia. Radom Lokalne to darmowy serwis z lokalnymi ogłoszeniami dla osób z Radomia i powiatu Radomskiego. Prawdziwa gratka dla osób szukających ogłoszeń różnych, rzeczy używanych jak i nowych. Zamieść swoją ogłoszenie, ofertę bądź usługę na tablicy ogłoszeń z Radomia - Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom. Kupuj i sprzedawaj po sąsiedzku, przekonaj się jakie to proste, zapraszamy serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)