Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 17 sierpnia 2011

Kosmetyki czerpiące z natury, czyli organiczne nowości na helfy.pl !

Hej Kochane ! :**
Ostatnio zaczęłam coraz częściej przyglądać się kosmetykom naturalnym,ekologicznym,organicznym i co za tym idzie - namiętnie przeglądam oferty sklepów internetowych, które mają takowe produkty w swojej sprzedaży. 

A jako,że najczęściej odwiedzanymi przeze mnie zakładkami są "Nowości" oraz "Promocje" dowiedziałam się niedawno o pewnych produktach o których informacje przeczytałam jednym tchem ! I gdyby nie to,że mój portfel aktualnie po wszystkich zakupach świeci pustkami, a w dodatku zbliża się kolejny rok szkolny - już któryś z tych kosmetyków byłby w drodze do mojego domku..Ale tak na razie pozostają one w strefie marzeń i jedyne co mogę to podzielić się z Wami informacjami - a nuż komuś się przydadzą i któraś z Was stanie się ich szczęśliwą posiadaczką? :)

No tak,tak ale o czym mowa? O prawdziwie organicznych kosmetykach do włosów i ciała ORGANICUM ,które pojawiły się w ofercie dobrze wszystkim znanego sklepu helfy.pl ! :)

A oto jakie serie znajdziemy w ofercie ORGANICUM od ISIK TERAPI:
1.ORGANICUM - seria kosmetyków do włosów z ziołowymi hydrosolami, które odżywiają cebulki włosowe, stymulując włosy do wzrostu.
2.ORGANICUM SUN - seria w skład której wchodzą organiczne kosmetyki do opalania, jak i kosmetyki pielęgnujące skórę po kąpieli słonecznej.
3.ORGANICARE BABY -  seria powstała z myślą o najmłodszych do pielęgnacji delikatnej dziecięcej skóry oraz włosów.

I kilka przykładowych kosmetyków:

Mnie osobiście najbardziej zaintrygowała seria kosmetyków do włosów(czyżbym zaczynała mieć fioła na ich punkcie? ;D) - organiczne kosmetyki z cudownymi składami i przepiękną wizją rosnących włosów..Ahh czyż to nie jest marzenie każdej z Nas? :)
Aczkolwiek seria "słoneczna" również do mnie przemawia ze względu na moje filtromaniactwo - aktualnie posiadam swój ideał jeśli chodzi o kremy z filtrem, ale ciekawa jestem jak działałyby filtry nie zawierające żadnej chemii :)
I zostały jeszcze kosmetyki dziecięce - moja wrażliwa skóra na pewno pokochałaby je od pierwszego użycia..

I jak tu oszczędzać, gdy pojawia się tyle cudowności ?! ;)

A Wy, jesteście zainteresowane tymi kosmetykami? Która seria najbardziej do Was przemawia i dlaczego ? :)

Buziaki! :*

3 komentarze:

  1. Ja byłabym zainteresowana ORGANICUM SUN i to nie ze względu na to, że akurat jest pełnia lata, ale dlatego, że zawsze mam kłopoty ze skórą spowodowane słońcem. Jednym słowem unikam go jak tylko jest to mozliwe.


    zmalowanalala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie rowniez takie kosmetyki coraz bardziej kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobsienazielono.blogspot.com

    wylacznie kosmetyki organiczne i naturalne, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)