Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 31 sierpnia 2011

TAG: 10 pytań kosmetycznych od Majorki & Mini wymianka.

Hej Kochane ! :**
Dziś ostatni dzień wakacji...Jeszcze to do mnie nie dociera,naprawdę..Znów wstawanie o 6:30, minimum czasu dla siebie i maksimum nauki,załatwiania,obowiązków...Też uwielbiacie zarywać nocki,prawda..? ;/ A i oczywiście odliczanie dni do weekendu ;) Też jesteście za tym,żeby rok był podzielony sprawiedliwie,na pół - 6 miesięcy nauki/pracy i 6 miesięcy odpoczynku ? ;D Ahh..Ale marzyć każdy może, za to nie karają..:)

**********************************************************************
Wczoraj zostałam oTAGowana przez Kochaną BrightBlonde z bloga LightBlondHair :)

Zasady
1. Umieść obrazek " 10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz kto cię otagował
4. Otaguj 12 blogów
5. Poinformuj o otagowaniu 

1. Używasz kolorowych cieni do powiek czy neutralnych?
Zarówno tych jak i tych. Neutralne zazwyczaj zostawiam do codziennego makijażu, zaś kolory goszczą u mnie w porach wieczornych, na spotkaniach, imprezach, a kolory tzw.egzotyczne i odważne, typu pomarańcze,żółcie,turkusy,czerwienie itd. pojawiają się u mnie przede wszystkim w okresie letnim - wtedy najlepiej wyglądają :)

2. Co wolisz - pomadkę czy błyszczyk?
Nie umiem wybrać, ponieważ to zależy co pasuje mi do reszty makijażu,stroju,dnia itp.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Oczywiście,że nie ! Znam mnóstwo kosmetyków z niskiej i średniej półki,które są naprawdę cudowne, a wiem też, że niestety wśród produktów tzw.ekskluzywnych zdarzają się buble..Uważam,że nie cena świadczy o jakości :)

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Uwielbiam róż na policzkach u innych osób,oczywiście jak jest dobrze nałożony - świetnie ożywia buzię :) Niestety ja go nie używam,ze względu na problemy z cerą,które róż uwydatnia..;/ Czasami,gdy mi się poprawi i nałożę mocniejszy makijaż na wieczór maluję się różem i uważam,że to świetny produkt :)

5. Jaki jeden produkt kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Podkład. Chociaż nie wiem po co mi kosmetyki na bezludnej wyspie ;P

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
To mój największy kompleks,jeśli chodzi o mój wygląd...Mam bardzo duże problemy,które spędzają mi sen z powiek ;/

7. Używasz filtrów?
Oczywiście ! SPF50 przez cały rok na twarz i SPF30 na ciało w lecie.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że należy wydać więcej pieniędzy?
Hmm..Sądzę,że na odpowiedni krem do twarzy oraz podkład.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz.
Uwielbiam je! Uważam,że odpowiednie i używane regularnie mogą bardzo pomóc. Oczywiście, najchętniej używam przeciwtrądzikowych,oczyszczających,poprawiających koloryt cery oraz rozjaśniające :) Z nawilżających znalazłam na razie jedną,jedyną maseczkę,która faktycznie odżywia i nawilża i nie pogarsza mi przy tym buzi :)

10. Jakiej gwiazdy makijaże Ci się podobają najbardziej?
Ciężko powiedzieć, bo zazwyczaj zwracam uwagę na sam makijaż, niezbyt interesuje mnie kto taki go nosi. Ale jak już miałabym wybrać to np. Rihanna ma boskie makijaże,akurat ją zapamiętałam :)

**************************************************************************
A teraz chciałabym zaprosić Was do małej wymianki :)
Otóż ostatnio dostałam ten oto błyszczyk i jak tylko zobaczyłam kolor wiedziałam,że jest totalnie nie dla mnie - kiedyś użyłam testera jak byłam w Naturze i wyglądałam w nim okropnie, czego żałuję,bo kolor jest boski..Zresztą te błyszczyki są moimi ulubionymi,ale po co ma u mnie leżeć, jeśli może komuś się przydać ? :)

Błyszczyk Stay with Me nr.04 - Trendsetter, Essence 
Błyszczyk jest nowiutki, nie używany, zakupiony w Douglasie.

Za co chciałabym się wymienić? 
Najlepiej za kremy BB - Skin79 Intense Classic Balm, Lioele Triple Solution oraz Missha Perfect Cover, oraz produkty Lily Lolo - miniaturki, bądź używane już produkty itp. Chętnie przyjmę też lakier do paznokci o typowym kolorze nude, np. taki jak tutaj: klik . A jeśli nie posiadacie tych rzeczy piszcie o wszystkich innych kosmetykach,jakie mogłybyście wymienić za ten błyszczyk, na pewno coś wybiorę :)
Mam nadzieję,że któraś z Was będzie zainteresowana :)

5 komentarzy:

  1. Też nie używam różu- mam zbyt jasną karnację :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sume różu używam od bardzo niedawna

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było tak 6 miesięcy błogiego lenistwa...ah:D albo chociaż żeby weekend był dłuższy...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Katsuumi - to przy takiej bledziutkiej karnacji przepięknie wyglądają wszystkie jasne róże i dają super efekt ! <3 Sama chętnie bym się malowała różem,ale niestety przy mojej cerze nie da rady..

    simply_a_woman - tak? a dlaczego dopiero teraz? Ja taką mam ochotę na używanie różu, a niestety nie mogę,ehh..

    Kempek - Hurraaaaa !! W końcu !! A już miałam dziś zamiar iść na tą głupią pocztę ;/

    GoodForYouDP - oo tak,to by było coś cudownego..O na weekend też się nie obrazę ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)