Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

sobota, 20 sierpnia 2011

O pewnej współpracy, pięknym dniu i mini-mini zakupach.

Hej Kochane ! :))
Dziś obudziła mnie taka piękna pogoda,że od rana mi uśmiech z ust nie schodzi :) I po tym jak wysprzątałam całe mieszkanko i zjadłam obiad postanowiłam wziąć kilka kosmetyków i pójść na ogródek i porobić zdjęcia, żeby potem już sobie były i czekały na recenzję :) Z tych kilku zrobił się cały koszyk..;D I niestety nie zdążyłam zrobić wszystkich zaplanowanych zdjęć, bo..bateria mi padła w aparacie..Ale nie ma tego złego - zrobię kiedy indziej,bo podobno teraz ma być już tylko tak pięknie - szkoda,że na koniec wakacji,ale zawsze to coś ! :)

Współpraca
I ogromny uśmiech na mojej twarzy wywołała jeszcze jedna rzecz..A mianowicie całkiem niedawno nawiązałam współpracę z internetowym, świetnie Nam już wszystkim znanym sklepem helfy.pl ! :)
Co do informacji na Ich temat - do paczki z kosmetykami były dołączone 4 ulotki o niektórych kosmetykach dostępnych w sklepie..

a w jednej znajdowały się informacje o samej firmie, tak więc aby nie przepisywać tego samego, wklejam zdjęcia - po powiększeniu dowiecie się więcej :)

I muszę wspomnieć o jednej naprawdę cudownej sprawie, nie wyobrażam sobie,żebym o tym nie wspomniała - chodzi tu o kontakt meilowy z przemiłą Panią Małgorzatą,która pełni rolę Specjalisty Ds.Marketingu.
Szczerze to jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak indywidualnym i profesjonalnym podejściem i takim zainteresowaniem moimi oczekiwaniami względem kosmetyków ! :))  Pani Małgorzacie bardzo zależało,aby kosmetyki,które zostaną mi przesłane służyły mi jak najlepiej i były dopasowane do moich potrzeb, naprawdę ogromnie miło mnie to zaskoczyło! W dodatku, gdy pisałam z tą Panią tak zaczęłam marzyć o tym, aby każdy tak świetnie podchodził do swoich klientów i swojej pracy - zarówno w drogeriach,jak i w zwykłych sklepach itd. - to byłoby naprawdę coś wspaniałego :)

Po paru meilach Pani Małgosia zaproponowała mi kilka rodzai olejków do włosów oraz maseczek do twarzy - miałam duży dylemat ale w ostateczności po przeczytaniu różnych opinii,opisów itd. zdecydowałam się i mam nadzieję, że to był dobry wybór :)

Ale oprócz kosmetyków dla mnie, otrzymałam również dwa kosmetyki dla mężczyzn - tu już wybór należał do sklepu :) A skąd męskie kosmetyki? A to za sprawą, która mnie naprawdę pozytywnie zaszokowała - otóż mój M. SAM,naprawdę SAM zaproponował mi,że jeśli ta firma jest zainteresowana również przekazywaniem do testów produktów dla mężczyzn on chętnie je przetestuje i mi opowie o wszystkim co będę chciała na mojego bloga - dziewczyny, nie wyobrażacie sobie w jakim ja byłam szoku! Mój Skarb,który do tej pory uznawał tylko żel pod prysznic z szamponem,czyli popularne 2w1, piankę do golenia,balsam po goleniu(czasami..),pastę do zębów i czasami żel do włosów SAM od siebie zaproponował mi coś takiego - myślałam,że gorączkę ma albo coś,ale nie, on naprawdę tego chciał! :)

I w efekcie Cudowne Wróżki przesłały mi.....
,czyli: 

Mój M. nie ma problemów z wypadającymi włosami,ale mimo młodego wieku zaczynają mu się robić takie małe zakola z przodu - rodzinnie mają skłonność do szybkiego przerzedzania się włosów,aczkolwiek nie jest to łysienie - tak więc wzmocnienie jak najbardziej mu się przyda :) A olejku nauczę go stosować i będę pilnować,aby robił to regularnie i zobaczymy jak to będzie :) 
A sama już od poniedziałku biorę się za olejowanie swoich włosów, zaś glinkę z ciężkim sercem odkładam na wrzesień - na razie muszę wykorzystać inne,a nie chcę aby cera zwariowała :)

A może Wy miałyście już kontakt z tym olejkiem do włosów,albo glinką? Jak wrażenia? :)

***************************************************************************
Zakupy
A teraz moje ostatnie naprawdę minimalne zakupy - tylko co najpotrzebniejsze - chcę wziąć się za pazury i do tego dokupić bazę pod cienie,bo mi się skończyła..
+ do tego dzisiaj jeszcze dokupiłam Szampon "Świeżość i czystość", Timotei - używałam na wakacjach jego angielskiej wersji i byłam nią zachwycona, tak więc mam nadzieję, że ten będzie działał tak samo :)

Recenzje chusteczek już niebawem :)

A miałyście może do czynienia z tym szamponem z Herbal? To mój pierwszy tej firmy,tak więc nie wiem czego się spodziewać :)

A ja teraz zmykam do mojego Skarba - dziś pracował 12h i wraca o 22,więc należy mu się dobra kolacja :) 
A Wam życzę miłego wieczorku Kochane !! :)

18 komentarzy:

  1. Mój chłopak by mi nigdy nie zaproponował czegos takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy i potwierdzam - nie ma lepszego poprawiacza humoru niż ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpracy i czekam na recenzje.

    Odpowiedziałam na Twoje pytanie u mnie na blogu (pod Twoim komentarzem). Zatem zapraszam.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam wszystkie szampony z tej serii i przyznam szczerze, ze lubilam je, jednak najlepszy byl niebieski i pomaranczowy. NIebieski byl nawilzajacy a pomaranczowy nie pamietam, ale pieknie pachnial. Nie zrobily mi krzywdy, dobrze myly wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy! :) Właśnie testuję Sesę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje;-) Chusteczki są bardzo fajne, ale zużyłam jedno opakowanie i jednak wróciłam do płynu micelarnego;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój chłopak jest chętny do tego typu eksperymentowania :D co mnie oczywiście baaardzo cieszy :) gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy!
    Ten szampon Herbal jest super, powinnaś być zadowolona. Włosy są mięciutkie i pięknie pachną! Jeszcze lepszy efekt daje używanie szamponu razem z odżywką. :)
    Dodaję do obserwowanych, buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy, ja właśnie kompletuję zamówienie z helfy i znajduje sie w nim równiez olejek sesa:)
    w ogóle o tym sklepie internetowym dowiedziałam się od blogerek:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wspolpracy :) tez z nimi nawiazalam wspolprace i w poniedzialek, wtorek Pani Malgosia mowila, ze paczka bedzie u mnie, zatem jestem bardzo ciekawa, co to bedzie :) Fajna paczuche dostalas :) ja bede miala chyba 'tylko' dwa kosmetyki, ale nie narzekam, bo wiaze z nimi ogromne nadzieje :) Postawilam wlasnie na pielegnacje wlosow i zobaczymy, jak to wyjdzie ;) sa juz w stanie krytycznym, tak wiec musze cos z nimi zrobic :(
    jestes zadowolona z Sesy? Konkretnie mam na mysli zapach, bo tez ja chcialam, ale ostatecznie poprosilam o inny olejek i mam nadzieje, ze go dostane :) Faktycznie, podejscie do nas bylo rewelacyjne, ja rowniez bylam przemile zaskoczona, ze z taka precyzja i zainteresowaniem sie o nas troszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :) mój mężczyzna już jakiś czas temu zadeklarował chęć testowania kosmetyków dla Mnie - męskim okiem :) póki co zbieram wszystko do kupy...bo trochę mu z tym schodzi.

    Czekam na recenzję SESY!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje współpracy i przyznam, że nie mogę doczekać się recenzji olejku do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lady in Purplee - do tej pory myślałam, że mój również nie..;D

    Ew. - zdecydowanie,zwłaszcza po takim lecie jakie było..

    Ew.,kaja,ROKSI,Idalia,Chwila,grzee,Sonnaille,Na Krawedzi,Katsuumi, KOSMETASIA, Sylvia, pitapinatsquad - dziękuję Wam bardzo ! :)

    kaja,ROKSI,Sylvia,pitapinatsquad - recenzja oleju niestety nie pojawi się tak szybko, ponieważ planuję ją dopiero za ok.miesiąc - chcę aby była rzetelna i obiektywna i dopiero po minimum miesiącu widać jakieś efekty jakie zmniejszenie wypadania włosów,wzmocnienie itd.:) Ale powiem Wam, że ja z taką samą niecierpliwością jak Wy na recenzje czekam na efekty tego olejku ;D

    Agi dziękuję, i na pewno przy kolejnych szamponach mocno zastanowię się nad tymi które poleciłaś :)

    Idalio a od kiedy testujesz? Widać już jakieś efekty ? :)

    Chwilo ja kupuję takie chusteczki tylko dla sytuacji awaryjnych np.niespodziewana nocka u chłopaka(u niego mam drugie opakowanie ;D),powrót z imprezy, złe samopoczucie,boląca głowa kiedy prawie płaczę z bólu i nie mam siły się zmyć a wiem,że muszę, wypad nad jezioro itp.:) A jakiego micela używasz?

    grzee - to tylko się cieszyć! ;D Mój nigdy taki nie był,miał typowo "męskie" patrzenie na kosmetyki,ale od jakiegoś czasu go w tej kwestii przestaję poznawać..;D O,a jeśli Twój chłopak używa jakiegoś kremu do twarzy,to mógłby coś polecić,bo mam zamiar swojemu coś kupić ale nie mam pojęcia który będzie dobry :)

    Sonnaille dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że będę tak samo zadowolona jak Ty! :)

    Na Krawedzi - a co jeszcze ciekawego zamówiłaś? :) Ja również się dowiedziałam dopiero z blogów,jak sama założyłam swojego i zaczęłam śledzić :)

    KOSMETASIU to również gratuluję! :) Ja też mam dwa tak naprawdę,bo pozostałe dwa są wyłącznie dla mojego lubego :) A co do SESY - dziś właśnie nałożyłam ją pierwszy raz i co do zapachu - typowo kadzidlany z tj.cytrynami - czyli po prostu śmierdzi,ale jest do przeżycia, nie rozbolała mnie głowa, nie mam ochoty odpędzić się od włosów itp.;p A podejście - bajka..Czekam aż się pochwalisz swoją przesyłką ! :)

    Sylvio to widzę, że jest ich więcej tych naszych testujących ukochanych, ale to dobrze, bo facet przecież też musi o siebie zadbać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję ciekawej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie, już się pochwaliłam przesyłeczką, haha :) I cieszę się, że wybrałam Vatikę, jeśli chodzi o zapach :) Zobaczymy jak działanie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)