Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

czwartek, 25 sierpnia 2011

Pewne totalnie niekosmetyczne pytanie + po raz kolejny dopomagam szczęściu,czyli kilka rozdań.

Hej Kochane ! :)
Szczerze przyznam - jestem padnięta po dzisiejszym dniu - ta poranna pobudka,potem na pełnych obrotach a na wieczór jeszcze spotkanie z M. i znajomymi i jestem tak senna,jak dawno nie byłam..Ale cóż trzeba powoli się przyzwyczajać do porannego wstawania...

Ale powracając do tematu - od dłuższego czasu "chodzi" za mną taki pomysł zakupienia dużej tablicy korkowej na której wieszałabym różne teksty z filmów,książek,piosenek,z którymi się zgadzam,które pasują do mojego patrzenia na świat,do mnie,mojego życia, ogólnie do tego co dzieje się we mnie,ze mną i obok mnie w otaczającym świecie :) Aczkolwiek jak nie wymiary mi nie odpowiadają(zazwyczaj są zbyt małe) to ceny są z kosmosu..Ale,że trzeba być kreatywnym i pomyślałam sobie,że wykorzystam taką podpórkę w pokoju w którą można włożyć zdjęcie,kartki itd. i codziennie będę pisać nową kartkę z jakimś cytatem,sentencją,przemyśleniem,tekstem itd. - każda z nich będzie tam umieszczona przez 1 dzień,później następna itd. a te wcześniejsze będę składać w jedno miejsce :) Nie wiem czemu,ale ja lubię takie rzeczy,uwielbiam czytać,a zwłaszcza jeśli to co czytam ma jakiś sens chciałabym to zatrzymać w pamięci na dłużej :)
I tu mam do Was takie pytanie - czy chciałybyście,aby na moim blogu na bocznym pasku była taka ramka, w której codziennie zamieszałabym taką Myśl Dnia,która widniałaby również u mnie w domu ? Tak,wiem,jest to totalnie niezwiązane z tematyką bloga, ale jednak nie oszukujmy się - blogi to taki mały świat każdej z Nas i zarówno ja jak i zapewne Wy lubimy czytać nie tylko o kosmetykach,modzie urodzie,ale też o takich zwykłych codziennych sprawach,życiu itd. I stąd moje pytanie - chciałabym wiedzieć,czy kogokolwiek to interesuje,czy jednak nie robić takich rzeczy i skupić się tylko na tematyce urodowej i nie wciskać nic poza nią? 
Tak więc Kochane - do dzieła ! Piszcie co o tym myślicie, bardzo chętnie się dowiem jakie jest Wasze zdanie na ten temat :)

**************************************************************************
Serdecznie zapraszam na rozdanie u...

...Lady in Purplee - KLIK!
Rozdanie trwa do 09.09.2011r. do godziny 23:59.

*************************************************************************
...AgathyRueDeLaPrady - KLIK!
Rozdanie trwa do końca sierpnia.

************************************************************************
...Idalii - podwójne !
Rozdanie trwa do 09.09.2011r.

Rozdanie trwa do końca sierpnia.

**************************************************************************
...Prozerpine - KLIK!
Rozdanie trwa do 17.09.2011r.

**********************************************************************
...Mamy - KLIK!
Rozdanie trwa do 06.09.2011r.


***********************************************************************
...trustmyself KLIK!

Rozdanie trwa do 26.08.2011r. do północy.

Dobranoc i miłych snów życzę ! :)

10 komentarzy:

  1. myślę, że to świetny pomysł. Sama uwielbia takie rzeczy. Od niedawna zbieram swoje ulubione sentencje na osobnym blogu i sprawia mi to radochę. Wiem, ze ten blog nie służy do celów autopromocyjnych, ale nie taka jest moja intencja, chcę pokazać jak to wygląda u mnie http://cytater.blogspot.com/
    przyjemna rzecz. Nad łóżkiem mam za to motywujące i pozytywnie nastrające afirmacje/sentencje :) Lubię kop pozytywnej energii, mam nadzieję, że dla Ciebie to też będzie fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł zarówno z tą podpórką jak i Myślą Dnia na blogu. :) Uwielbiam czytać takie rzeczy. I zupełnie się zgadzam, że blog to tak naprawdę świat każdej z nas i osobiście cenię sobie blogerki, które wrzucą zawsze swoje przysłowiowe pięć groszy i piszą też o swoim codziennym życiu. To pozwala je lepiej poznać. :) Chociaż wiem, że nie wszyscy lubią takie odbieganie od tematu.. Ale ja lubię. Także jak najbardzie jestem za. :)
    Powodzenia w rozdaniach. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny pomysł, naprawdę. Dobra byłaby nawet taka myśl na początku wpisu na blogu, czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze wypisuję najciekawsze cytaty z książek, czasami z filmów (baaaaaaaaaaaaaaardzo rzadko) i wpsisuję do mojego notesiku:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem za Myślą Dnia :) Kto powiedział, że blog MUSI być tylko i wyłącznie kosmetyczny i koniec?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że mój pomysł Wam się spodobał, dziękuję! :)

    Aniu jeśli chodzi o ten sposób wklejania linku do swojego bloga to ja nie mam nic przeciwko,ponieważ jest to związane z postem i dziękuję za linka - odwiedziłam,dodałam do obs.,zaraz dodam do blogrolla,bo jest naprawdę świetny i chcę być na bieżąco ! :) Właśnie ja też lubię mieć obok siebie rzeczy,które nastrajają mnie pozytywnie,czy też skłaniają do przemyśleń itp. a takie karteczki to świetna rzecz :)

    Sonnaille to mamy to samo - ja również wolę czasami poczytać co się dzieje u bloggerek w sferze prywatnej,co je cieszy,co smuci itp. - tak jak mówisz,wtedy możemy się lepiej poznać :) I dziękuję,może coś się uda :*

    Motylico też nad tym myślałam,ale ja zazwyczaj na początku wpisu dodaję od siebie przysłowiowe 5groszy, więc jeśli dodałabym tam jeszcze cytat,to by wstęp był dłuższy niż notka a tego nie chcę :) I chcę też wprowadzić tzw.prawo wyboru - jeśli ktoś nie będzie chciał czytać tego typu rzeczy,to po prostu nie będzie czytał ramki i tyle :)

    Na Krawędzi - też miałam kiedyś taki notesik,ale jak to ja - zagubiłam ;/ I teraz jakoś tak wolę takie kartki :)

    simply właśnie też mam takie samo zdanie na ten temat i cieszę się,że inni również :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się, że nie odebrałaś mnie źle:) ostatnio nie miałam czasu na dodawanie cytatów, ale to naprawdę fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie chcę! mi również podobają się takie rzeczy i sama mam tablicę korkową na której mam kilka kapselków od tymbarka i kilka cytatów z piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł! Jest to kolejna ciekawa rzecz na Twoim blogu, a jest ich mnóstwo! Bardzo mi się tu podoba ;]]]

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)