Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

niedziela, 7 sierpnia 2011

Make Up: Afternoon On The Beach.. + wygrana !! :)

Hej Kochane ! 
Dziś mam troszkę więcej czasu na bloga, ale również totalnego lenia, tak więc wrzucam makijaż, który wykonałam już jakiś czas temu na poprawę humoru, bo oczywiście dzień był pochmurny i padało,wiało itd. - czyli typowe polskie lato ;] Przez co zdjęcia są średnie i musiałam zmienić kontrast bo by w ogóle nic nie było widać ;/ A i co do błyszczyka - w rzeczywistości jest to odcień koralowy z domieszką hmm..arbuzowego ? :) A na zdjęciach wyszedł jak róż,ehh..

(na tym zdjęciu nie mam jeszcze tuszu do rzęs):






Kosmetyki, których użyłam:

Oczy:
- baza Artdeco
- cienie z paletki Sunset,Sleek (pomarańcze i czerwienie)
- jaskrawy pomarańcz z paletki Acid,Sleek
- brąz z paletki Storm,Sleek
- matowa czerń nr.63 ,Inglot
- brązowa kredka, Pierre Rene (nr.się starł)
- tusz do rzęs Super Volume,TheBodyShop
- zestaw do brwi,Essence

Twarz:
- Dermacol w roli korektora nr.210
- pół na pół - krem tonujący Nuno nr.01,Ziaja + podkład Smooth Effect nr.75,MaxFactor
- sypki puder transparentny, MySecret
- bronzer nr.010 ,Catrice

Usta:
- błyszczyk Lock N' Hold nr.4, Collection 2000

Co o nim sądzicie? :)


P.S.:Wiadomość z ostatniej chwili - wygrałam kosmetyki Dermacolu w rozdaniu u Shevy ! Ale jestem szczęśliwa,aż energii dostałam ! ;DD Raz jeszcze dziękuję Kochana ! :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ładnie podkreśla kolor tęczówki :)

    dodałam do obserwowanych i zapraszam do mnie (zajrzyj na post konkursowy :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny make up.! <3 poza tym masz prześliczne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Deszczowy dzień, ale rozpogodziłaś go jakże ciepłym makijażem :)Bardzo ładny, jednak mi chyba by nie pasował ;p Źle mi w złotach i pomarańczach. Lepiej wyglądam w zimnych barwach :) Zapraszam do siebie www.karcianapoleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej ;*
    a oczka naprawdę urocze ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny świeży makijaż :) pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  6. no i prawidłowo ;)) każdy z nas dąży do własnego stylu, jednak nikt nie chce wyglądać jakby urodził się w innej epoce, ale jak napisałaś, że lubisz prostotę - nie dziwię się, ona jest ponad czasowa ;)) ja lubię mieć w swojej szafie coś, co mogę nosić kilka sezonów ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zbyt mi się podoba, bo moim zdaniem oczka wygladaja na zmeczone. Gratulacje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż:) oczy pomalowałaś po mistrzowsku<3 jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie :)
    Zapraszam http://pat18s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie dobrałaś kolorki, chociaż ja w pomarańczach wyglądam okropnie, Tobie ślicznie. Cudownie podkreślają tęczówkę;-)

    Z Biedronki kupiłam masełko, peeling, puder do kąpieli i jeszcze kilka drobiazgów, dodawałam notkę o zdobyczach. Jutro chyba wybiorę się ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie osobiście się nie podoba.
    Dolna powieka zbyt mocno podkreślona, przez to oczy wydają się być zmęczone i dużo mniejsze. Masz delikatną urodę i naprawdę duże oczy. Mogłabyś duuuużo lepiej wyglądać.
    Ruchoma powieka jest pokryta cieniem, ot tak po prostu- bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Eyeliner- szczególnie brązowy. Wyglądalby fajnie, albo czarny pokryty jeszcze złotym brokatem. Możliwości jest bez liku. Ja bym Cię widziała w szarościach z dodatkiem zeleni- takiej świerzej jakdojrzała limonka albo kiwi.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)