Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 3 sierpnia 2011

TAG: One Lovely Blog Award + apel kokosowej panny !

Hej Kochane ! :)
Dziś postanowiłam odpowiedzieć na jeden z zaległych tagów, który nie wiem,czy jeszcze ktokolwiek pamięta ;D Jutro napiszę odpowiedź do następnego :)

Zasady:
- Podziękuj i podaj link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.   
 - Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
Napisz o sobie 7 rzeczy- Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)


Na początku chciałabym podziękować za oTAGowanie - dziękuję bardzo Kochane ! :*
*Chanel - Idealna Kobieta
*BrightBlonde - LightBlondHair
I serdecznie zapraszam do odwiedzenia ich blogów,oraz pozostaniu na nich na dłużej :)

A teraz czas na 7 faktów o mnie :)
1.Jestem wegetarianką od ponad 3 lat :) I oczywiście jestem przeciwna jakiejkolwiek przemocy względem zwierząt! 


2.Nie lubię wszelakich prac domowych - sprzątanie, czy gotowanie to dla mnie najzwyczajniejsze w świecie marnotractwo czasu, chociaż lubię dobrze zjeść i lubię porządek,aczkolwiek nie lubię go robić ;)


3.Jednym z moich marzeń o którym ostatnio dużo myślę jest wyruszenie z kamerą przez świat - chciałabym jeździć po różnych krajach,miastach,wioskach i robić tj.reportaże z życia codziennego mieszkańców - jak spędzają wolny czas,jak mieszkają,śpią,wychowują dzieci,jaką mają kulturę,zasady,nakazy,zakazy itp. - i mam cichą nadzieję,że kiedyś to zrealizuję..:)


4.Jestem nocnym markiem - idealne byłyby dla mnie dni,kiedy mogłabym w dzień spać, a w nocy normalnie funkcjonować :P


5.Uwielbiam, a wręcz kocham seriale kryminalne(lub jak kto woli-sensacyjne ;)) - CSI,Agenci NCSI,Kości,Zabójcze umysły,Dowody zbrodni,Bez śladu, Rush, Prawo i Porządek itp. - i gdybym nie bała się po ciemku własnego cienia (;D) to być może rozważałabym zostanie detektywem :)


6.Idealnie czuję się w towarzystwie starszym ode mnie - jak to większość ludzi,którzy mnie znają mówi, że jestem bardzo dojrzała jak na swój wiek i po prostu nie potrafię zbytnio dogadać się z osobami w moim wieku.


7.Jestem typowym zodiakalnym skorpionem i świetnie pasuje do mnie moje imię - Aleksandra  - gdy ktoś chce poznać bliżej mój charakter może przeczytać pierwszy lepszy opis tego znaku zodiaku oraz znaczenia mojego imienia - nie wszystko,ale zdecydowana większość idealnie mnie opisuje ;)

Co do przekazania tagu innym bloggerkom - sądzę, że wszyscy na niego odpowiedzieli, a jeśli nie, to bardzo serdecznie zapraszam do zabawy resztę, która tego nie zrobiła a ma ochotę !! :))

P.S: Wczoraj na blogu kokosowej-panny przeczytałam świetną notkę poruszającą temat tagowania i weryfikacji obrazkowej na blogach z którym całkowicie się zgadzam i która zmobilizowała mnie w końcu do wyłączenia tej denerwującej weryfikacji na swoim blogu ;P Zapraszam serdecznie do przeczytania te z Was,które jeszcze na niego nie trafiły ! :) - KLIK



Widzicie jakieś podobieństwa między mną, a sobą? A może czymś diametralnie się różnimy? :)

6 komentarzy:

  1. Opisywałam już jednej dziewczynie, więc wkleję Ci o peelingu i masełku:
    Peeling mango ma słodkawy, owocowy zapach. Nie wiem jak pachnie mango, ale kojarzy mi się on trochę z brzoskwinią. Bardzo przyjemny;-)

    Co do masła Afryka to zapach jest dość delikatny, troszkę też słodkawy, ale niezbyt intensywny. Ciężki do opisania, bo z niczym mi się nie kojarzy;-)

    Żel ma taki świeży zapach. Jest jeszcze drugi do wyboru, ale dla mnie nieładnie pachniał.

    Kosmetyki powinny już być u Ciebie, także miłych zakupów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet nie wiedziałam, że mam weryfikację i bardzo mnie to na innych blogach denerwuje :)
    co do taga, to możemy razem oglądać nocami seriale - szczególnie kości i agentów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. http://fashionery.blogspot.com/2011/08/lakierowe-rozdanie-zapraszam.html - zapraszam na rozdanie, do wygrania lakiery Orly, pękacze China glaze i inne. :*

    zgadzam się z tym apelem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja widzę dużo podobieństw :) też jestem nocnym markiem, również kocham seriale kryminalne (CSI i NCIS rządzą) oraz dobrze czuję się w starszym towarzystwie - m.in. dlatego między mną a moim J. jest dość duża różnica wieku - mi to baaardzo odpowiada, ale moje otoczenie jest zszokowane...

    ale sprzątać i gotować lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)