Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

czwartek, 21 kwietnia 2011

Wyjaśnienie nieobecności, cudowna paczka, która bardzo mnie uszczęśliwiła oraz mała wzmianka o sprzedaży :)


Hej !
Trochę mnie tu nie było..A dlaczego ? Wyjaśnię od początku:


1, Pierwsze i najważniejsze - mam ogromne problemy z internetem i mnie szczerze za przeproszeniem szlag trafia, bo nic zrobić nie można i ciągle się psuje ;//


2. W szkole trwa walka o oceny ze strony nauczycieli, wszyscy chcą wszystko naraz i mamy taki szał ciał, że mówię Wam, ledwo co człowiek się wyrabia, nawet czasu dla siebie zbytnio nie ma w tygodniu ani nic, bo codziennie jakieś kartkówki, pytanie, zadania, testy, projekty i multum sprawdzianów - niby można 3 tygodniowo, ale jak to jest to każdy wie - po prostu się sprawdzianu do dziennika nie wpisuje i robi się "dużą kartkówkę" z ogromu materiału jak na sprawdzian..;/ I tym sposobem mamy nawet czasami codziennie sprawdziany..A jak jeszcze kogoś nie ma w danym dniu, to jeszcze poprawy dochodzą i zaliczenia itd...No porażka..Ale pocieszam się faktem, że już niedługo, już za chwilę maj i trochę czerwca i SUMMER !! <3 


3. W weekend nie miałam czasu również, bo w piątek bawiłam się na domówce z moimi dziewczynami ;D,  w sobotę wróciłam w południe do domu, posprzątałam, pouczyłam się trochu, zajęłam się sobą i popołudniu poszłam z moim M. na urodziny jego mamy, więc też późno wróciłam, a niedzielę spędziliśmy tylko we dwoje, bo nie mamy ostatnio na to czasu - M. zdaje maturę w tym roku, ja mam na głowie szkołę, fundację pomagającom dzieciom w Ugandzie i od jutra zaczynam dorywczą pracę.
Także same widzicie, jestem dość bardzo zajętą osobą..;)


A teraz przejdźmy do sedna sprawy i tego co sprawiło mi we wtorek ogromną radość! Jakiś czas temu wspominałam mojemu tacie, który mieszka w Anglii, czy byłaby możliwość, żeby przesłał mi paletki Sleek - tak z 2 dla mnie i z 2 do sprzedania, bo wiem, że to jednak koszt, bo u niego w mieście nie ma tych paletek i musiał zamawiać bezpośrednio ze strony producenta i powiedział, że jak tylko będzie miał możliwość to zakupi. 
I przedwczoraj dostałam paczkę z paletkami !!! Jak ją otwierałam i zobaczyłam te cudeńka o których już dawno marzyłam to był taki pisk szczęścia, że mój M. który akurat był u mnie, tak się śmiał ze mnie i mówił, że my kobiety to mamy niezłego świra na tym punkcie, żeby tak się cieszyć z paletek..;DD 
I w dodatku dostałam 8 paletek, z czego ja wybrałam dla siebie 3 a aż 5 będę mogła sprzedać!! Jestem wniebowzięta ! :)






I tak zostałam właścicielką paletek:




STORM

SUNSET

i ORIGINAL



I w dodatku firma Sleek do paletek dodała gratis - mini błyszczyk HIGH SHINE w kolorze 737 -Sweet Sixteen 



Co do paletek - już się w nich zakochałam i wiem, że teraz będę tak kombinować z makijażami, że naprawdę ;D Szkoda tylko, że jedynie na weekend, albo jakieś wolne, bo do szkoły mamy zakaz mocnego malowania się i pomalowanych paznokci (szkoła hotelarska, więc obowiązują takie zasady jak w tej branży)...


Oczywiście recenzje paletek pojawią się za jakiś czas, jak je potestuję - łącznie ze swatchami kolorów :)




I TERAZ UWAGA, UWAGA !!!


MAM DO SPRZEDANIA PALETKI:
- STORM
- ORIGINAL
- ACID
- CHAOS
( SUNSET już sprzedałam wczoraj ;) ).



JEŚLI KTÓRAŚ Z WAS BĘDZIE ZAINTERESOWANA KUPNEM KTÓREJŚ Z POWYŻSZYCH PROSZĘ O KONTAKT NA MEILA : alessandra_1290@o2.pl ! 


KOSZT 1 PALETKI : 33zł (+koszty przesyłki)


PALETKI SĄ NOWE, ORYGINALNIE ZAPAKOWANIE, NIE OTWIERANE.


Jeśli zgłoszeń będzie więcej niż jedno na paletkę, cienie otrzyma ta osoba, która przesłała meila jako pierwsza !


Jeśli chodzi o wygląd cieni z paletki Acid i Chaos - tutaj jest link strony SleekMakeup, na której można je zobaczyć ze względu na to, że nie robiłam ich zdjęć, bo jak już wspomniałam paletek nie otwierałam :) A jak wyglądają Storm i Original można zobaczyć wyżej na przykładzie moich paletek :)
LINKI : Acid - KLIK    oraz   Chaos - KLIK
Zdjęcia tych paletek możecie zobaczyć również bliżej - wpiszcie po prostu w grafice google "paletka Sleek Acid" bądź "paletka Sleek Chaos" :)
             

P.S.: Właśnie tak dziś się zastanawiałam i postanowiłam, że jeśli liczba moich obserwatorów osiągnie 50 osób zorganizuję rozdanie ! :)



Jak na razie się żegnam i lecę się szykować :))


Buziaki !! I życzę Wam Kochane miłego dnia :*

6 komentarzy:

  1. szczęściara, od dawna mam chrapkę na sleeka ;) może się skuszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paletki kochana.:) Sama bym się skusiła,ale no mialam juz nic nie kupywać i oszczędzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie lubię cieni do powiek ;)
    nie umiem ich używać w zadowalający mnie sposób hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie nie mam sprecyzowanej diety :D jem tlyko naturalne rzeczy, z mięsa tylko pierś kurczaka.. zero słodyczy, nie słodzę kawy i piję ją z mlekiem 0,5 % ;-) takie tam odstawianie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana dziękuję za komentarze :*
    z wyższą półką odnośnie blogspota, chodziło mi o to że tutaj trudniej zyskać jakąś popularność niż np. na pingerze ;)
    jesli chodzi o paletki to gdybym miała jeszcze jakieś pieniążki to na pewno skusiłabym się na storm i acid ;) a w original się zakochałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaaaaaaa <3
    też bym piszczała z radości ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)