Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

czwartek, 7 kwietnia 2011

Jedwabie do włosów firmy Farouk - który lepszy? - p o r ó w n a n i e.


Hej !
Dzisiaj znów internet odmawiał mi posłuszeństwa i włączył się po raz pierwszy ok.godz.14 a po raz drugi..dopiero teraz..;/


Jedwab Biosilk,Silk Therapy,
Farouk
Jedwab CHI, Silk Infusion,
Farouk

Zastanawiałam się ,którego produktu zrobić recenzję i padło na jedwab CHI, jednak potem pomyślałam, że może lepiej byłoby, gdybym zrobiła Wam porównanie obu najbardziej znanych jedwabi - czyli Biosilku i CHI.
I jak wymyśliłam tak zrobiłam - wybrałam formę tabelki, ze względu na przejrzystość i czytelność :) 

NAZWA
CHI,Silk Infusion, Farouk
Biosilk,Silk Therapy,Farouk
ZAPACH
Świetny! – bardzo podobny do pięknych, męskich perfum
Świetny! – typowo fryzjerski
SKŁAD
Jak na jedwab przystało - duża zawartość silikonów, ale jest to najmniej oblepiający produkt tego typu, jakiego używałam, nie zawiera alkoholu
Jak na jedwab przystało - duża zawartość silikonów, bardzo oblepia włosy i niestety zawiera alkohol..
DZIAŁANIE ODŻYWCZO-REGENERACYJNE
Bardzo dobrze wygładza, końcówki są nawilżone, odżywione, nie wysusza, końcówki mniej się rozdwajają
Bardzo dobrze wygładza, końcówki są nawilżone, odżywione, ale okropnie wysusza, przez co końcówki na początku są w świetnym stanie a z czasem są coraz gorzej rozdwojone i zniszczone..
OCHRONA
Bardzo dobrze chroni, przed wysoką temp. I czynnikami zewnętrznymi
Chroni dość dobrze, przed wysoką temp. i czynnikami zewnętrznymi, aczkolwiek bez rewelacji
KONSYSTENCJA
Idealna – nie za gęsta, nie za lejąca
Idealna – nie za gęsta, nie za lejąca
WYDAJNOŚĆ
Bardzo wydajny - wystarczy niewielka kropelka
Bardzo wydajny – wystarczy niewielka kropelka
POJEMNOŚĆ I CENA
15 ml – ok. 7zł
50 ml – ok.30zł
150 ml – ok. 50zł
300 ml –ok.100zł
15 ml - ok. 7zł
50 ml – ok.30zł
150 ml - ok. 50zł
300 ml - ok.100zł
DOSTĘPNOŚĆ
Trudno dostępny (bynajmniej w moim mieście) - ja zamawiałam przez Allegro.
Łatwo dostępny, min. w Rossmannie, Naturze, Schleckerze, Allegro















  

Jak widać, mają wiele podobnych cech – są tej samej firmy, mają podobne ceny, dużo
silikonów w składzie, takie same dostępne pojemności, są tak samo wydajne.
Ale…Jest coś co je różni i to bardzo – działanie i wpływ na włosy.

Tak więc co do wygranej, nie ma najmniejszej wątpliwości – wygrał jedwab…CHI !
I w mojej ocenie, jest to najlepszy jedwab, jakiego do tej pory używałam !

A jakie jest Wasze zdanie? Który według Was jest lepszy? A może macie jeszcze innego faworyta? 

Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko!


4 komentarze:

  1. Jedwab do włosów z Joanny wymiata :D kosztuje ok.17-18zł i mi starcza na 3 miesiące ;-) zapach tez ma świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do tej pory używałam jedwabiu z Mariona,ale ostatnio się nie lubimy. Wysuszył mi włosy i właśnie zastanawiałam się jaki jedwab kupić czy CHI czy Biosilka. No i po Twojej recenzji jestem pewna na 100 % że wybiorę CHI. TYlko muszę poszukać gdzie go dostane. Bardzo fajna recenzja
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wolę CHI :) a teraz czaję się na serum wzmacniające A+E z biovaxa, miałam próbkę i rewelacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam BioSilka ale nie używam zbyt często :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)