Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 15 czerwca 2011

Make-Up: Inspired & Rabaty słoneczne w Rossnet.

Hej Kochane!! :*
Chciałam Wam zaprezentować mój dzisiejszy makijaż - tylko proszę o wyrozumiałość, bo aparat nie oddaje dokładnie makijażu i przekłamuje kolory niestety i są albo zbyt intensywne, albo zazwyczaj-zbyt blade..I jakość też woła o pomstę do nieba..Ale jak to mówią - lepszy rydz, niż nic :)

Miałam Wam już zrobić nawet zdjęcie całej twarzy, ale moja buźka przechodzi teraz okropny czas - podrażnienie, uczulenie, w dodatku jestem przed kobiecymi dniami a ogólnie na co dzień mam trądzik, także wygląda jakby przeszedł po niej tajfun ;//


Makijaż wykonałam zainspirowana makijażem Jungle Fever - Isadory - nie, nie jest to wierna kopia,  bo nie taki miałam zamiar - co nieco odjęłam (np. czarną kreskę na linii wodnej ), co nieco dodałam (np. jasną zieleń w w wewnętrznym kąciku na dolnej powiece ) i mój jest w wersji delikatniejszej :) 
I czego nie widać totalnie, to tego, że kolor mojego cienia na górnej powiece jest bardzo podobny do tego, jaki ma modelka, a osiągnęłam go nakładając najpierw koralowy cień z Sensique "Exotic"a na niego matowy beżowy cień My Secret i voila ;D Nie wiem czemu na zdjęciach jest kompletny róż, wrrr!! I w dodatku te zielone cienie na dolnej powiece, zwłaszcza ten ciemniejszy był o wiele bardziej intensywny i ciemny ! ;/


Dodam, że robiłam go całe 10min ;P








Kosmetyki, których użyłam:
- baza pod cienie, ArtDeco
- koralowy z serii "Exotic", nr.223 , Sensique
- matowy beż,  MySecret
- paletka do brwi, Essence (jasny do zagłębienia, a ciemny do rozcierania czarnego cienia)
- matowy brąz z paletki Storm, Sleek
- matowa czerń, nr.63, Inglot
- ciemna zieleń z paletki Original, Sleek
- soczysta zieleń nr 59. , Inglot
- tusze do rzęs: SuperShock, Avon i raz maznęłam 2000Calorie, Max Factor

********************************************************************
Zapewne większość z Was wie, ale chcę przekazać tę informację pozostałym :)

Kupony "Słoneczne" na Rossnet.pl

Pod tym adresem - KLIK - na stronie Rossmanna znajduje się test słoneczny, w którym odpowiadając na pytania dowiemy się, jaki mamy fototyp skóry.
Ja właśnie go zrobiłam, więc powiem Wam na czym to polega :)
Na końcu testu znajduje się odpowiedź, jaki fototyp posiadamy, oraz wybrane specjalnie dla naszego fototypu kosmetyki "słoneczne", czyli do opalania/po opalaniu  ich marki SunOzon (dostępne jedynie w drogeriach Rossmann).
Następnie należy wejść na pocztę, i w e-mailu, który od nich dostaniemy, znajduje się Kupon Zniżkowy, dzięki któremu produkty SunOzon możemy kupić 20% taniej! 
Kupon ten należy wydrukować, lub zapisać sobie jego kod kreskowy i przyjść z nim do Rossmanna :)

Promocja trwa od 10 do 30 czerwca 2011r. 

Kto korzysta? ;D


Miałyście może kontakt z tymi kosmetykami?
Jeśli tak, to jakie wywarły na Was wrażenie, jak się spisywały ?

P.S: Mi wyszło, że mam fototyp skóry III i zgadzam się z tym co napisali :) Chociaż i tak ja cały rok używam na buźkę spf 50 ;P

12 komentarzy:

  1. ciekawy taki delikatny i kobiecy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż:) i fajna sprawa z tymi kuponami z Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale masz śliczne oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek Ci wyszedł z tej mieszanki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny makijaż :o chyba się jednak pokuszę na te cienie z sensique

    OdpowiedzUsuń
  6. oby więcej takich makijaży na blogu ;)!
    masz piękne oczy i umiesz je podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ale mnie tu dawno nie było. A wszystko za sprawą egzaminów i przeprowadzki z good-for-you.blog.pl na blogspot.com:) jak już będę w pełni przeniesiona to dam znać:D na razie prace trwają- przenoszę wszystkie notki i kombinujemy z szablonem na bloga:)
    oficjalne otwarcie 28 czerwca:)

    A teraz apropo makijażu- masz piękne rzęsy!:D ten cień strasznie mi przypomina rimmel london stars:) wiem co to znaczy jak aparat zżera kolory, nie wiem jak niektóre dziewczyny zamieszczają na blogu takie soczyste makijaże, a u mnie każdy wygląda blado;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo delikatny a takie uwielbiam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajera ten makijaz!! musze taki sobie zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)