Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

czwartek, 30 czerwca 2011

3 Make-Up's - "Memory of Spring" , "Sleepy purple" and " Mysterious purple"

Hej Kochane :**
Dziś w końcu obiecane makijaże! Wszystkie wykonałam w tamtym tygodniu :) 
Niestety mój aparat robi tak tragiczne zdjęcia twarzy, że aż mnie trafia, jak to widzę - na aparacie wszystko ładnie, pięknie, a zgram na laptopa - prawie wszystkie rozmazane, albo kolory nie te albo coś wrrr ;/
Także przepraszam bardzo za jakość...

MEMORY OF SPRING






To czego nie widać na zdjęciach - w wewnętrznym kąciku ten cień był bardziej złotawo-żółty i intensywniejszy, i te kolory jakieś bardzo zmieszane wyszły, a w rzeczywistości było widać śliczne przejście..

Kosmetyki, których użyłam:
- baza pod cienie, Artdeco
- zielony cień, nr.59, Inglot
- kanarkowy i ciemnozielony cień, paletka Oryginal, Sleek
- złoty cień, paletka Storm, Sleek
- tusz 2000Calories, MaxFactor 
- rozświetlacz White Gold, paletka Ruby&Millie
- czarny cień Inglot bądź Sleek na mokro
- paletka do brwi, Essence

SLEEPY PURPLE 





Oczywiście wszystko było intensywniejsze...;] I nie widać na zdjęciu bronzera..

Kosmetyki, których użyłam:
Oczy/Usta:
- baza pod cienie, Artdeco
- beżowy opalizujący na różany cień nr.142, Inglot
- fioletowy cień nr.487,Inglot
- pudrowy i fioletowy cień, paletka La Vie En Rose, Everyday Minerals
- tusz 2000Calories, Max Factor
- czarny cień Inglot, bądź Sleek(nie pamiętam..) na mokro
- matowy brąz, paletka Storm, Sleek
- paletka do brwi, Essence
- pomadka do ust "In the nude", Essence

Twarz:
- baza, Gosh
- Dermacol nr.210w roli korektora
- podkład Smooth effect, nr.55, Max Factor
- puder sypki, MySecret
- bronzer, odcień Light, Catrice

MYSTERIOUS PURPLE 



Kosmetyki, których użyłam:
- baza pod cienie, Artdeco
- pudrowy, i dwa fiolety, paletka La Vie En Rose, Everyday Minerals
- beżowy opalizujący na różany, nr.142, Inglot
- fioletowy cień, nr.487, Inglot
- matowy ciemny brąz, paletka Storm, Sleek
- czarny cień Inglot bądź Sleek na mokro
- tusz Super Shock, Avon
- paletka do brwi, Essence


Co o nich sądzicie ? :)

12 komentarzy:

  1. drugi makijaż bardzo ładny :)

    śliczna buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebym ja potrafiła robić takie makijaże :<

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne makijaże - 1 jest boski :D
    + do obserwowanych !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ten sleepy purple jest fajny c: Ale mysterious też niczego sobie.
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka Ty piękna! :))

    Mogłabyś zrobić makijaż inspirowany Twiggy? Bo wydaje mi się, że bardzo by Ci pasował, bo jesteś do niej podobna! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten trzeci jest świetny.
    W sam raz na codzienny make up ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liceum Ogólnokształcące :-)
    No fakt nie które robią piękne makijaże Twoje też są piękne takie delikatne, za nie długo będziesz robić jeszcze lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pytałaś o krem na noc Olay

    ja mam cerę mieszaną ze skłonnością do wyprysków w strefie T i ten krem na pewno nie powodował ich wysypu; dodatkowo zawiera w sobie kilka substancji mających pomagać w leczeniu trądziku; słowem - u mnie krem się sprawdził

    na drugim miejscu w skłądzie kremu znajduje się gliceryna. mi ona nie szkodzi, ale wiem, że niektórych zapycha. jak Twoja skóra reaguję na glicerynę? jeśli ten składnik Ci nie szkodzi, warto krem wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwiedziłabyś wizaż ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś przeze mnie o TAGowana:)) Szczegóły tutaj http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje makijaże :)
    Zostałaś przeze mnie otagowana http://motylek023.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze 2 najbardziej mi się podobają. 2 jest świetny do szkoly czy na uczelnię.
    Farbujesz włosy? Bo nie pasują mi one do naturalnego look'u.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)