Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

poniedziałek, 28 marca 2011

Zakupy apteczne.

Witajcie!
W zeszłym tygodniu odebrałam z apteki moje zamówienie :)
Oto ono:

Suplement diety - tabletki Merz Spezial - regeneracja skóry, włosów i paznokci.


Tonik do cery trądzikowej z serii Best firmy Herba Studio.


Krem nawilżający Humektan firmy Orion Pharma.


Maseczka do cery trądzikowej z serii Best firmy Herba Studio.



Przygodę z tonikiem i maseczką dopiero zaczynam, więc zdam relację po dłuższym ich użytkowaniu , zaś tabletki Merz Spezial biorę już 2 miesiąc, a kremu Humektan używałam w zeszłym roku również w porze wiosenno-letniej więc jeśli tylko będziecie chcieli - zamieszczę tu ich recenzję :)

3 komentarze:

  1. a możesz podać składy kosmetyków Herby Studio? zwłaszcza maseczki :-)

    czekam na recenzję, bo bardzo mnie nimi zaintrygowałaś ;-)

    co do Humektanu, to koniecznie coś napisz, bo czytałam kiedyś o nim, ale raczej zapewnienia producenta, wolę coś od osoby, która go stosowała :-)

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, już podaję! Podam również je w poście, ale to jak będę robić o nich recenzję za jakiś czas, bo na razie dopiero 2tydzień używam toniku, a maseczkę miałam na sobie 2 razy :)

    MASECZKA
    Skład: Aqua, Arctium Lappa & Chamomila Recutita & Arnica Montana & Tilia Cordata & Calendula Officinalis & Echinacea Purpurea & Rosmarinus Officinalis Extract, Kaolin, Hamamelis Virginiana Water, Lavendula Flower Water, Zinc Oxide, Magnesium Aluminum Silicate, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Xanthan Gum, Allantoin, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Perfume, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexane Carboxaldehyde, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha Isomethyl Ionone.
    Zaś SKŁADNIKI AKTYWNE to:Glinka biała, glinka różowa, woda oczyszczona i lawendowa, ekstrakty z ziół, allantoina, tlenek cynku.

    TONIK
    Skład: Aqua, Crataegus Monogyna & Orthosiphon Stamineus & Hamamelis Virginiana Extract, Propylene Glycol, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Sodium Benzoate, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Melaleuca Alternifolia Oil, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben.

    Recenzja Humektanu powinna pojawić się jutro, bądź w piątek, bo dziś nie mam niestety dostępu do aparatu a chciałabym wrzucić zdjęcie jego konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. reszcie trafiłam na fajnego bloga i czytam to co szukałam moja cera jest lekko trądzikowa mam 15 lat a każdy krem jest dla mnie przeszkoda do gładszej cery nawet krem dove mi nie pomaga sama nwm co robic prosze podaj ceny :) dziękuje i w jakiej aptece to kupilas dbam o zdrowie czy innej :) zdiekuje

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)