Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 30 marca 2011

I ostatnie rozdanie..w tym tygodniu ;D

Serdecznie zapraszam na rozdanie u KiziMizi !! :) - KLIK 


Do wygrania:
- podkład Affinitone firmy Maybelline ( nowy, kolor 03 Saind Beige )
- rozświetlający hydro-mus firmy Vipera ( użyty raz w celu sprawdzenia koloru )
- lakier do paznoki Fashion Colour firmy Bell ( użyty raz )
- bezbarwny błyszczyk firmy Rimmel ( nowy )
- trio cieni firmy Vipera ( użyte 2-3 razy )
- pojedynczy granatowy cień firmy Vipera
- eyeliner firmy PierreRene ( użyty 2 razy )
- kredka MissSporty ( użyta raz ) 


 Rozdanie trwa do 31.03.2011r. do godz.22.00 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)