Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

czwartek, 29 września 2011

Rozdanie kosmetyków Calmaderm - ostatni dzwonek !

Uwaga, Uwaga! 
Przypominam o rozdaniu ! :)


Już tylko przez 1,5h możecie dopomóc szczęściu i wziąć udział w losowaniu 3 wspaniałych zestawów kosmetyków Calmaderm !

KLIK !

Do dzieła ! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)