Zabraniam kopiowania, powielania,wykorzystywania w całości lub we fragmentach informacji lub zdjęć z bloga http://details-of-the-beauty.blogspot.com bez mojej wiedzy i zgody .

Szukaj..

MYŚL DNIA

Ciężki jest los współczesnej kobiety - musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. :)

środa, 30 listopada 2011

Review: Pomóżmy naszym stopom przetrwać zimę!, czyli Silnie skoncentrowany krem Dermactol, STH

Witajcie Kochane ! :*
W końcu mogę do Was zajrzeć - jestem zła na siebie,że obiecywałam, że częściej będę się pojawiać, a znowu taka długa przerwa była..Ale niestety tak to jest jak się ma multum spraw na głowie..
Ale już nie marudzimy, tylko piszemy :)

*****************************************************************************

Silnie skoncentrowany krem do stóp, Dermactol, STH


OBIETNICE PRODUCENTA:
"Krem do stóp Dermactol Foot jest oparty  na kilku głównych składnikach: masło shea zawierające niezbędne nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy E i F, prowitaminę A, naturalną allantoinę dzięki czemu nawilża, zmiękcza i koi podrażnioną skórę." Nie testowany na zwierzętach!

SKŁAD:

MOJA OPINIA:
Moje stopy są suche i potrzebują silnego nawilżenia, zwłaszcza na piętach i w okresie jesienno-zimowym muszę szczególnie o nie zadbać - w przeciwnym razie będą moją zmorą..Przyznam się, że kremy do stóp kupuję ciągle inne, a najczęściej w tym okresie sięgam po poczciwą i dobrze wszystkim znaną maść z wit.A, której używam na noc i sprawdza się rewelacyjnie :) A czy ten krem przypadł mi do gustu? Zaraz się okaże :)

Opakowanie: takie jak w przypadku kremu do rąk tej firmy, czyli: solidna, dość miękka klasyczna tubka zabezpieczona sreberkiem przy otworze co mnie bardzo ucieszyło - mamy pewność,że nikt wcześniej nie miał dostępu do zawartości :) Co do wyglądu - jest bardzo estetyczne, przypominające kosmetyki apteczne bądź takie jakich używa się w salonach kosmetycznych, proste, bez udziwnień, z odpowiednią ilością informacji - to lubię! Minus za brak chociażby nalepki z polskimi napisami i za to,że produkt zasycha wokół otworu.

Kolor/Zapach: biały o delikatnym, odrobinę cierpkim i mydlanym zapachu, który nie przypadł mi do gustu,aczkolwiek naprawdę jest słabo wyczuwalny i nie utrzymuje się długo na skórze, więc nie jest uciążliwy.

Konsystencja: sądzę, że określenie puchowy,  gęsty mus jest jak najbardziej trafne.


Użytkowanie/Efekt: najbardziej zaskoczyło mnie to,że na opakowaniu producent zaleca smarowanie nim nie tylko stóp/pięt, ale również miejsc..między palcami! Jestem w szoku,ponieważ jak wiadomo właśnie tam trzeba unikać stosowania jakichkolwiek preparatów i dokładnie wycierać je po kąpieli, ponieważ takie sytuacje są idealne dla powstawania grzybicy - tworzy się tam wtedy wilgotne środowisko..Także do tego zalecenia się nie stosowałam ;] Producent zaleca też stosowanie go 2 razy dziennie - ja używam kremów do stóp zawsze tylko na noc, ponieważ sięgam zazwyczaj po bardzo odżywcze produkty i uważam, że noc i skarpetki są najlepszym towarzystwem dla osiągnięcia widocznych rezultatów, dodatkowo zazwyczaj takie kremy nie wchłaniają się zbyt szybko a wiadomo - rano nie mamy czasu nawet spokojnie wypić kawy,a  co dopiero smarować stóp ;) I po naprawdę długim okresie użytkowania stwierdzam, że ten krem jest cudowny! Świetnie nawilża, odżywia, wygładza, regeneruje i łagodzi popękaną skórę. Dodatkowo nie powoduje pocenia się stóp i nie ma problemów z rozprowadzeniem go. Niestety bardzo wolno się wchłania i ślizganie po jego użyciu jest murowane, dlatego tym bardziej polecam go na noc.A muszę przyznać, że musimy nałożyć większą ilość, ponieważ tylko wtedy działa naprawdę idealnie - gdy nałożymy go zbyt mało, to owszem będzie nawilżał i trochę wygładzał,ale spektakularnych efektów nie zaobserwujemy.I działa tylko przy systematycznym używaniu,ale chyba tego nie muszę wyjaśniać? ;)


Wydajność: jak już wspomniałam, trzeba używać go dość znaczną ilość, więc jest średnio wydajny.

Cena/Pojemność: 19zł za 75ml.

Gdzie kupić?: wyłącznie w sklepie internetowym Calmaderm.

Czy kupię?: jest jeszcze dużo kremów, które chcę przetestować,ale sądzę, że do niego akurat wrócę :)

Podsumowanie: krem ten wydaje się dość drogi, aczkolwiek posiadaczki suchych stóp i popękanych pięt będą nim oczarowane :) Naprawdę czuć różnicę - skóra jest wyraźnie odżywiona, jaśniejsza, zmiękczona a pęknięcia znikają. Jedyne na co musimy się nastawić to używanie go jedynie na noc, chyba, że mamy dużo czasu rano i nie musimy przez jakiś czas chodzić ;) Ale efekty są tego warte i spodziewałam się, że tak będzie, bo jest to krem silnie skoncentrowany, naprawczy i odżywczy, więc nie możemy się spodziewać, że będzie lekki jak piórko. I wielki plus i duże brawa za to, że nie jest testowany na zwierzątkach - jako wegetarianka uważam, że tak powinno być we wszystkich firmach! Ja ze swojej strony naprawdę go polecam i jestem z niego ogromnie zadowolona!

Ocena: 4/5

Serdecznie dziękuję przemiłej i przesympatycznej przedstawicielce marki Calmaderm - Pani Madzi za nawiązanie współpracy i możliwość zapoznania się z ofertą. Jednocześnie zapewniam Was, że fakt otrzymania kosmetyków do testów w żaden sposób nie wpłynął na moją ocenę.






30 komentarzy:

  1. polubiłam się z tym produktem, aczkolwiek z samą firmą niezbyt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugh ten mydlany zapach troszke mnie odstrasza... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten zestaw jest swietny!

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałby mi się taki kremik :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mojego SPA na chwilę relaksu i upiększenie najprostszymi sprawdzonymi metodami naszych babć..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "Lilianaa blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przydatna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bardzo podoba mi się zapach produktu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodaje :)
    Cieszę się, że tu trafiłam.

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialam nic z ich oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym produkcie! Jeżeli jest dobry to cena wcale nie jest za wysoka. ja stosuję krem do stóp z Yves Rocher i świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  12. It is appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or suggestions. Maybe you can write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    my web-site :: how to save money fast

    OdpowiedzUsuń
  13. Please let me know if you're looking for a article author for your weblog. You have some really good articles and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love to write
    some material for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please send me an e-mail if interested. Thanks!

    Here is my homepage http://www.youtube.com/watch?v=pwex99npRdc

    OdpowiedzUsuń
  14. It's an amazing article in favor of all the online people; they will take advantage from it I am sure.

    Feel free to surf to my site: http://www.youtube.com/watch?v=jLuC1nG5cPk

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh my goodness! It is like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pictures to drive the message home a bit, besides that, this is informative blog post. A outstanding read. I will definitely return again.
    jeux de guerre

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesująca recenzja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić podnóżek do pedicure i jeszcze pomocnik do pedicure. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi biztosítjuk kezelésére szolgáló gyógyszerek különféle egészségügyi problémák, használja a gyógyszert, amely már szállított gabonát lehet gyógyítani a betegséget teljesen.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że odwiedziłeś mojego bloga :)
Może zechcesz podzielić się swoją opinią? :)

Na wszystkie komentarze odpowiadam pod notką na swoim blogu - to ułatwi dyskusję zarówno Tobie jak i mi :)

Zastrzegam jednak,że mój blog nie jest miejscem służącym do celów autopromocyjnych.

Lecz za wszelkie konstruktywne komentarze dotyczące postów oraz tematu bloga - serdecznie dziękuję :)